سردار اشتری تأکید کرد؛

تشدید اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی با قوت برابر سال‌های گذشته اجرا خواهد شد، گفت: بنا به درخواست مردم برای آرامش و امنیت بیشتر درصددیم این طرح‌ها را تشدید کنیم.
کد خبر: ۳۴۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 26April 2019

اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی با قوت ادامه داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه گردهمایی پیشکسوتان فداکار نیروی انتظامی، اظهار داشت: پیشکسوتان و معلولان خدمتی یکی از سرمایه‌های با ارزش برای نیروی انتظامی هستند و در صددیم با تلاش هرچه بیشتر بتوانیم خدماتی درخور شأن این عزیزان که خالصانه برای کشور ایثارگری کرده‌اند، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی با قوت برابر سال‌های گذشته اجرا خواهد شد، افزود: بنا به درخواست مردم برای آرامش و امنیت بیشتر درصددیم این طرح‌ها را تشدید و امیدواریم رضایت مردم را در بر داشته باشد.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور نیروی انتظامی از دقایق اولیه در مناطق سیل‌زده، بیان کرد: نیروی انتظامی با دو مأموریت، ایجاد امنیت در مناطق سیل زده و امدادرسانی در این مناطق حضور یافت؛ انصافا همکارانم در این میدان نیز جهادگونه ظاهر شدند و توانستند کمک حال هموطنانمان باشند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: وقوع سیل در برخی استان‌ها همزمان با اجرای طرح‌های نوروزی پلیس بود که همکارانم با تمام توان سعی کردند با همان آمادگی که در طرح‌های نوروزی داشتند، در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار