مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار استان یزد خبر داد؛

حضور استان یزد با 60 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

«علی شیبانی» از حضور اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با 60 عنوان کتاب تازه تالیف شده در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ - 26April 2019

«علی شیبانی» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از یزد،  اظهار داشت: اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با 60 عنوان کتاب تازه تالیف شده در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه از صبح چهارشنبه چهارم اردیبهشت به مدت 10 روز برای بازدید علاقمندان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار یزد با بیان اینکه 60 عنوان کتاب جدیدالتالیف در حوزه‌های کودک و نوجوان، شعر، خاطرات رزمندگان، شهید و شهادت و تاریخ شفاهی از یزد در این نمایشگاه عرضه شده است، مطرح کرد: این کتاب‌ها جدیدترین کتبی است که در این حوزه تالیف  شده است.

شیبانی اعلام کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد تا کنون در چهار دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشته است اما این اولین بار است که با این حجم کتاب در این دوره حاضر شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این حجم از تولید کتب نشان دهنده توجه ویژه به آثار مکتوب و کتب حوزه دفاع مقدس است، گفت: کتاب‌ها در غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عرضه شده است.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس داره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد خاطرنشان کرد: این 60 عنوان کتاب توسط مولفین استانی تهیه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها