امام جمعه الیگودرز تاکید کرد؛

سران سه قوه از فساد و خیانت در بیت‌المال جلوگیری کنند

حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» با بیان اینکه کاهش مشکلات اقتصادی کشور با اقدام جدی مسوولان ممکن می‌شود، گفت: سران سه قوه از فساد و خیانت در بیت‌المال جلوگیری کنند.
کد خبر: ۳۴۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ - 26April 2019

سران سه قوه از فساد و خیانت در بیت المال جلوگیری کنند

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه الیگودرز  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار داشت: عده‌ای برای منافع شخصی خود کارخانه‌های فعال را می‌خرند و سپس با گرفتن وام‌های کلان آنها را تعطیل می‌کنند، وظیفه همه قوا برخورد با این گونه افراد است.

وی افزود: تحریم نفتی ایران خللی در اراده مردم ما که 40 سال است در برابر تحریم‌های آمریکا ایستاده است، وارد نخواهد کرد و این تحریم نیز بی پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر این که مسوولان نباید عاجزانه در برابر دشمن صحبت کنند، تصریح کرد: مسئولان باید با اقتدار و محکم در برابر آنها ایستادگی کنند، دشمن توان حمله به ایران را ندارد و خوب می‌داند اگر ایران بخواهد تنگه هرمز را ببندد چه بلایی بر سر آنها خواهد آمد.

حجت‌الاسلام ارزنده با بیان این که برخی مسوولان ناکارآمد باید برخورد تلاش جدی برای کاهش مشکلات کشور و مردم را از سران ارتش و سپاه که سربازان واقعی ولایت هستند بیاموزند، گفت: بعضی از کشورهای منطقه بارها دشمنی خود را به ملت ما ثابت کرده‌اند و دشمنی خود را فریاد می‌زنند، اما بعضی از مسوولان ما طوری با آنها برخورد می‌کنند که انسان خجالت می‌کشد. 

به گفته وی سکوت جامعه بین‌المللی در برابر اعدام شیعیان در عربستان توسط حکومت آل یهود، نشان داد آنها فقط به دنبال دوشیدن این حکومت جنایتکار هستنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها