امام جمعه دورود:

ضرورت تلاش مسوولان در جهت کاهش مشکلات بیکاری نسل جوان

حجت‌الاسلام «رضا حقیان» گفت: در مراجعات، بیشتر مردم نسبت به بی توجهی برخی مسوولان نسبت به موضوع بیکاری گلایه و شکایت دارند.
کد خبر: ۳۴۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ - 26April 2019

مسئولین نسبت به برطرف شدن مشکل بیکاری جوانان اقدام کنند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «رضا حقیان» امام جمعه دورود ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه  این شهر اظهار داشت: یقیناً مشکل اساسی ما در شهرستان دورود، مشکل بیکاری نسل جوان و تحصیلکرده است.

امام جمعه شهرستان دورود با بیان این که در استان لرستان جمع بسیار زیادی از جوانان تحصیلکرده ما بیکار هستند، گفت: در مراجعات، بیشتر مردم نسبت به بی‌توجهی برخی مسوولان نسبت به موضوع بیکاری گلایه و شکایت دارند.

حقیان گفت: گلایه بیشتر جوانان مستند به اصل ۲۸ قانون اساسی است که حکومت موظف به ایجاد اشتغال است و مسوولان باید زمینه ساز اشتعال جوانان باشند و نسبت به برطرف شدن مشکل بیکاری اقدام کنند.

وی بیان کرد: در این راستا خدمات خوبی هم ارائه شده اما بر اساس آمار، ۳۰ هزار نفر در شهرستان دورود بیکار هستند که این درد اساسی باید درمان شود. 

خطیب نمازجمعه دورود تاکید کرد: دولت و مجلس باید فکر اساسی کنند و در این شرایط جنگ اقتصادی در خصوص اشتغال باید کارشناسی شود.

حقیان گفت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین مطالبه مردم دورود، زمینه‌سازی ایجاد اشتغال نسل جوان است و امیدواریم خداوند به مسوولان ما توفیق مضاعف دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار