امام جمعه موقت کنگان عنوان کرد:

مسجد پایگاه انسان‌سازی است

حجت‌الاسلام «یوسف قاسمی» گفت: مسجد تنها برای نماز خواندن نیست، بلکه پایگاه انسان‌سازی، عمران دل، مقابله دشمن، بصیرت افزایی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ - 26April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «یوسف قاسمی» امام جمعه موقت کنگان در خطبه های این هفته اظهار داشت: خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و هست و دشمن هیچگاه به اهداف خود در این آبراه مهم استراتژی دست نخواهد یافت.

وی با اشاره به روز کارگر گفت: رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، تحرک کاری و اقتصاد مقاومتی زمینه ساز عزت ملی و نفوذ ناپذیری در برابر هجمه بیگانگان است.

قاسمی برضرورت پرداخت به موقع حقوق کارگران از سوی برخی شرکت ها تاکید کرد و گفت: مسئولان اجازه ندهند حقوق کارگرانی که در سرما و گرمای طاقت فرسا برای رونق اقتصادی ممکلت تلاش می کنند تضییع شود.

وی اضافه کرد: ارتقای توانمندی ها، تقویت تقوا و بصیرت، گسترش مدیریت های برخوردار از بنیه های معنوی، افزایش اعتلای فرهنگی، برداشتن گام های بلند در حرکت سپاه به سوی تکامل مهمترین مطالبه رهبرمعظم انقلاب از فرمانده جدید سپاه است.

امام جمعه موقت کنگان با محکوم کردن اقدام وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس آل سعود گفت: رژیم آل سعود یکی از ظالم ترین رژیم های مستبد در دنیاست که به فضل الهی به زودی زود طومار آنها در هم خواهد پیچید.

قاسمی با گرامیداشت دهه تکریم و غبارروبی مساجد گفت: مسجد تنها برای نماز خواندن نیست، بلکه پایگاه انسان سازی، عمران دل، مقابله دشمن، بصیرت افزایی و زمینه سازی برای ایجاد تمدن اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها