سرهنگ بخشنده خبر داد؛

دستگیری ۱۳ هزار معتاد متجاهر و خرده‌فردش مواد مخدر در تهران/ افزایش مصرف «گل» در بین جوانان تهرانی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: در همین راستا ۱۳ هزار معتاد متجاهر و خرده‌فردش مواد مخدر در سراسر تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۴۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ - 27April 2019

مصرف «گل» در بین جوانان تهرانی افزایش یافته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در سال ۹۸ با انجام اقدامات فنی و پلیسی مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیش از دو تن و ۶۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در شهر تهران کشف و ضبط شد، اظهار داشت: در حوزه پاکسازی نقاط آلوده، ما در سال جاری و سال ۹۷ در مجموع کل نقاط آلوده شهر تهران را با محوریت شوش، مولوی، هرندی و بازار پاکسازی کردیم.

وی ادامه داد: گشت‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در مبادی ورودی شهر تهران حضور دارند.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۱۳ هزار نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰ هزار معتاد متجاهر بودند که در بوستان‌ها، پارک‌ها، اتوبان‌ها و بازار حضور داشتند. در عملیات‌ها بیش از سه هزار خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: از ابتدای سال شش باند سازمان‌یافته مواد مخدر منهدم و ۷۱ نفر از قاچاقچیان در این عملیات‌ها دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، یک مرکز در حال تشکیل است تا افراد مسن و مسئله‌دار را مورد پوشش قرار دهیم، اظهار داشت: پاک‌سازی معابر، پارک‌ها و بزرگراه‌ها از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت است.

وی گفت: ۹۲ منزل پلاک قرمز در شوش، مولوی و هرندی پلمب و بخشی از این منازل نیز تخریب شدند. همچنین برخی از آن‌ها در حال تغییر کاربری هستند. بخشی از این منازل برابر قانون یا مصادره می‌شوند و یا تغییر کاربری خواهند شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به اینکه یک باند فروش و توزیع مواد مخدر در فضای مجازی شناسایی و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متأسفانه مصرف گل در بین جوانان رو به افزایش است؛ لذا به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها