سردار ناظری:

مردم از آثار دفاع مقدس استقبال خوبی داشته‌اند

معاون ادبیات و انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به انتشار آثار داستانی بلند از سوی انتشارات فاتحان گفت: مردم از آثار دفاع مقدس استقبال خوبی داشته‌اند.
کد خبر: ۳۴۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ - 27April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار علی ناظری در گفت‌وگو با آنا، درباره حضور انتشارات فاتحان در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: این انتشارات در ۱۰ سال گذشته بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب با محوریت نقش مردم در دفاع مقدس داشته، به همین منظور امسال تلاش کردیم که حضور جدی در نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

وی از عرضه ۹۶ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و یادآور شد: ۱۲ عنوان این آثار چاپ نخست هستند که در قالب داستانی به زندگی شهدای ورزشکار می‌پردازند.

معاون ادبیات و انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد: خوشبختانه نویسندگان شاخص ادبیات پایداری در نشر فاتحان نقش‌آفرینی خوبی داشته‌اند و توانستند آثاری زیادی را رقم بزنند، از این عزیزان هم به خاطر این حمایت‌ها و همکاری‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی یادآور شد: انتشارات فاتحان تاکنون ۳۵ عنوان رمان و داستان بلند با موضوع دفاع مقدس را منتشر کرده است که استقبال مردمی از این آثار در مقایسه با سایر موضوع بیشتر بوده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار