نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

معلمان کرامات و ارزش‌های انسانی را به دانش آموزان می‌آموزند

آیت الله «مصطفی علما» گفت: معلم علاوه بر انتقال علوم مورد نیاز جامعه به دانش آموزان می‌تواند ارزش‌ها و کرامات انسانی را در دل آن‌ها حک کند.
کد خبر: ۳۴۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 27April 2019

معلمان کرامات و ارزش‌های انسانی را به دانش آموزان می آموزندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (شنبه 7 اردیبهشت) در نشست با مدیر کل و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان کرمانشاه که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، اظهار داشت: معلم علاوه بر انتقال علوم مورد نیاز جامعه به دانش آموزان می تواند ارزش ها و کرامات انسانی را در دل آنها حک کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: کرامات و ارزش های انسانی است که انسان را از سایر موجودات متمایز می سازد و اگر این کرامات انسانی نباشد انسان از سایر موجودات شاید پست تر بشود.

آیت الله علما گفت: روز معلم در کشور ما برابر است با شهادت آیت الله استاد مطهری و این به آن معناست که در جمهوری اسلامی ایران مقام معلم صرفا مقام تعلیم علوم نیست بلکه معلم تربیت کننده فرزندان ما محسوب می شود و  مقام معلم در جامعه بسیار با اهمیت و تاثیر گذار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: آموزش و پرورش استان همواره در کنار توجه به تحصیل و تدریس علوم مختلف اهمیت ویژه برای مسائل مذهبی و قرآنی قائل است.

مجید یزدان پناه افزود: با کمک 500 روحانی به علاوه 800 نفر از فرهنگیان متدین، نماز در بیشتر مدارس استان اقامه می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 84 هزار دانش آموز در دوره ها و آزمون های قرآنی در استان کرمانشاه حضور داشته اند که این به معنای انتقال مفاهیم و ارزش های قرآنی به 84 هزار نفر است.

وی گفت: آموزش و پرورش استان در سیل اخیر و در مناطقی که احتمال سیل وجود داشت مدارس را تجهیز و در اختیار سیل زدگان قرار داد که موجب رضایت بسیاری از این عزیزان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار