معرفی کتاب؛

«موج هامون»

«موج هامون» عنوان کتابی است که به قلم «اسما دهقان» تدوین شده است، در این کتاب زندگی‌نامه سردار شهید «حاج قاسم میرحسینی» به نگارش در آمده است.
کد خبر: ۳۴۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 19June 2019

«موج هامون»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «موج هامون» عنوان کتابی است که به قلم «اسما دهقان» تدوین شده است.

در این کتاب زندگی‌نامه، خاطرات، دست‌نوشته‌ها و سخنرانی‌های سردار شهید «حاج قاسم میرحسینی» قائم مقام لشکر 41 ثارالله توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به چاپ رسیده و در هفتمین دوره چاپ خود قرار دارد. 

این کتاب در 152 صفحه مزین به تصاویری از شهید است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«کربلای 5» در عین حال که عملیات موفق و حماسی بود، بسیار حزن‌انگیز و دردناک بود.

در این عملیات بسیار از ستارگان درخشان لشکر ثارالله غروب کردند و تعدادی از بهترین فرماندهان عالی رتبه و شجاع به شهادت رسیدند.

شب عملیات کربلای 5 از همه‌ی تاریخ جنگ بزرگ‌تر است. آن شب حاج قاسم میرحسینی حال و هوای دیگری داشت. او به درستی می‌دانست که لحظه‌ی وصال نزدیک است. به دوستانش گفته بود که من در این عملیات شهید می‌شوم و تیر به پیشانی‌ام اصابت خواهد کرد. 

فردای عملیات، عاشورایی دیگر تکرار شد و سیدالشهدای لشکر ثارالله و سردار شجاع جبهه‌ها به شهادت سلام کرد و در گرما گرم عملیات، هم چنان که مانند همیشه راست قامت حرکت می‌کرد، تیر مستقیم دشمن به پیشانی بلندش که جایگاه سجده‌ی معبود بود خورد و سرانجام مانند مولا و مقتدای خود حسین‌بن‌علی (ع) با روی سرخ و فرق خونین به دیار حق شتافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها