معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمانشاه:

عملیات بازی‌دراز یکی از عملیات‌های غرور آفرین در تاریخ دفاع مقدس است

سرهنگ پاسدار «مجتبی بیاتی» گفت: عملیات بازی‌دراز یکی از عملیات‌های غرور آفرین در تاریخ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۴۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 27April 2019

عملیات بازی دراز یکی از عملیات‌های غرور آفرین و تاریخ دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مجتبی بیاتی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (شنبه 7 اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: عملیات بازی‌دراز یکی از عملیات‌های غرور آفرین در تاریخ دفاع مقدس است که چندسالی است راهیان نور در سراسر کشور همزمان با این روز آغاز می‌شود.

سرهنگ بیاتی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز در روزهای 12 و 13 اردیبهشت گفت: اولین مراسم بزرگداشت این عملیات با برگزاری یادواره شهدای بازی دراز روز پنجشنبه در راستای نشر و گسترش فرهنگ رشادت و ایثار برگزار می شود که بعد از ظهر روز 12 اردیبهشت این مراسم توسط ارتش در یادمان شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برنامه بعدی را یادواره شهدای بازی دراز اعلام کرد و بیان داشت: این برنامه در جوار بقعه احمدبن اسحاق و با سخنرانی «پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد کشور و مداحی صادق آهنگران برگزار خواهد شد.

وی از صعود به ارتفاعات بازی دراز در ساعت 7 صبح روز جمعه به عنوان آخرین برنامه این مراسم یاد کرد و گفت: سخنران این مراسم نیز سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سرهنگ بیاتی آمار شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز در سال گذشته را بیش از 29 هزار و 123 نفر اعلام کرد و افزود: حدود 10 هزار و 500 نفر این جمعیت از استان‌های دیگر و 18 هزار و 500 نفر نیز از استان کرمانشاه بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از پیش بینی صعود بیش از 32 هزار نفر به ارتفاعات بازی دراز طی امسال خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 12 هزار نفر از دیگر استان‌ها و 20 هزار نفر از استان کرمانشاه هستند و در هیچ کجای کشور غیر از اربعین مراسمی با این تعداد نفرات برگزار نشده است.

وی همچنین از برنامه‌های حاشیه‌ای در این روز سخن گفت و خاطر نشان کرد: امروز عملیات بازی دراز کاری در سطح ملی است و باید عزم برای آن داشته باشیم.

سرهنگ بیاتی همچنین از استقرار 15 ایستگاه صلواتی در مسیر زائرین خبر داد و بیان داشت: در این ایستگاه‌ها جهت غنای برنامه محصولات فرهنگی ارائه خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین در این روز توسط علوم پزشکی 10 پست امداد و اورژانس جهت ارائه خدمات پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این راستا در دستگاه‌های مختلف از جمله هلال احمر، پلیس راهور، آموزش و پرورش و دیگر نهادها و ارگان‌ها جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار