معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه:

راهیان نور یکی از فاخرترین فعالیت‌های فرهنگی است

«محمدابراهیم الهی‌تبار» گفت:بحث راهیان نور یکی از فاخرترین فعالیت‌های فرهنگی است که می‌توان طی آن واقعیت جنگ را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۳۴۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ - 27April 2019

راهیان نور یکی از فاخرترین فعالیت‌های فرهنگی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدابراهیم الهی تبار» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه امروز (شنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز را افتخاری بزرگ دانست و اظهار داشت: کار اداری را نمی‌توان بر این فضا قالب کرد، بلکه باید برای انجام این کار با خلوص نیت تلاش کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: سازمان ورزش و جوانان استان با راه اندازی یک دوره مسابقات ورزشی و یک جام ورزشی می‌تواند نام بازی دراز را در تقویم ملی ماندگار کند.

الهی‌تبار افزود: بازی دراز می‌تواند یک فرصت برای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان باشد، لذا سازمان میراث فرهنگی با همکاری سپاه نبی اکرم (ص) می‌تواند از ورودی استان و طول مسیر این مراسم به خوبی این اماکن را معرفی کنند.

وی خواهان مشارکت گسترده نهادهای مردمی در اجرای اینچنین برنامه‌هایی شد و گفت: فرمانداران شهرستان های غربی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران باید جلسه هماهنگی برگزار کنند و آخرین موانع هرچه بهتر برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز به ویژه در بحث راهداری، اسکان و امداد را مرتفع کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، آزادی خرمشهر را نماد مقاومت و ایستادگی کشور دانست و عنوان  کرد: در بحث خرمشهر معنای جنگ جنگ تا پیروزی را درک کردیم.

الهی‌تبار نقش استان کرمانشاه را در جنگ بی بدیل عنوان و تاکید کرد: وظیفه داریم تا آنجا که توان داریم به عنوان یک رسالت ملی به این مسئله ورود پیدا کنیم و آن را نسل به نسل به آیندگان برسانیم.

وی یادآور شد: بحث راهیان نور یکی از فاخرترین فعالیت‌های فرهنگی است که می‌توان طی آن واقعیت جنگ را به نسل جوان منتقل کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر چه جنگ در استان کرمانشاه شروع و به پایان رسید اما گفتنی است که این استان همچنان در حال دفاع در بخش‌های مختلف است.

الهی‌تبار در پایان با اشاره به اینکه باید از ورودی استان در کنگاور تا مناطق عملیاتی اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب محیطی درباره بزرگداشت عملیات بازی‌دراز انجام شود از همه اعضای ستاد خواست یادواره عملیات بازی دراز را به فرصت مناسب برای معرفی خدمات استان در طول دفاع مقدس تبدیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار