سردار تنگسیری:

راه‌های تخریب شده در سیل مجددا باید احیا شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: کار زیادی هست که هنوز انجام گرفته نشده است و باید تلاش کرد راه‌هایی که تخریب شده است، مجددا احیا شود.
کد خبر: ۳۴۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ - 27April 2019

راه‌های تخریب شده در سیل مجددا باید احیا شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران پس از بازدید و بررسی روستاهای سیل‌زده دریسیه 1 و صراخیه از توابع شادگان اظهار داشت: موفق شدیم از روستاهای تابعه شادگان و شهرستان شادگان و روستاهایی که در معرض سیلاب شادگان واقع شدند و مشکلاتی را برای شهروندان شادگان به وجود آورده است، بازدید کنیم.

وی افزود: نیروهای سپاه از جمله نیروی دریایی در آنجا حضور داشتند و در امر کمک‌رسانی به مردم مشغول بودند؛ اما هنوز کار زیادی وجود دارد که انجام گرفته نشده است و باید تلاش کرد راه‌هایی که تخریب شده است، مجددا احیا شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران عنوان کرد: در بحث نیرو دریایی سعی می‌کنیم تجهیزات مهندسی را انتقال داده و در حد توان به هموطنان  خود کمک رسانی انجام شود.

تنگسیری در ادامه تصریح  کرد: امیدواریم این آلام و مشکلات بهبود پیدا کند و قطعا این نقمت که پیش آمده است را می‌توان تبدیل به نعمت کرد و شرمنده مردم در خوزستان و خصوصا در شادگان نباشیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار