گام دوم/ سردار اشتری در همایش فرماندهان ناجا:

«بیانیه گام دوم انقلاب» موجب افزایش روحیه خودباوری و امید به آینده است

فرمانده ناجا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صادر کردن بیانیه گام دوم انقلاب، نور امیدی را در دل مردم ایجاد کردند و این بیانیه موجب خودباوری و امید به آینده است.
کد خبر: ۳۴۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ - 28April 2019

«بیانیه گام دوم انقلاب» موجب افزایش روحیه خودباوری و امید به آینده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، فرمانده ناجا در بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا اظهار داشت: هدف این همایش بررسی آخرین وضعیت کشور، اقدامات سال گذشته و تبیین اولویت ماموریتی نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: سال ۹۷ فراز و نشیب‌های متعددی داشتیم و با شروع سال با اعتصابات کارگری در استان‌ها و شهرستان‌ها مواجه شدیم و در ادامه با موضوعات اقتصادی، ارز و سکه و تشنج بازار روبه‌رو بودیم که با هوشیاری و آگاهی نیروهای ناجا این صحنه‌ها مدیریت شد؛ همچنین سال گذشته هیچ‌کدام از تجمعات و اعتصابات به اتفاق بزرگی منجر نشد و تمام این اتفاقات مدیریت شد.

فرمانده ناجا افزود: سال گذشته عملیات بزرگ اربعین را داشتیم که بیش از دو میلیون زائر در امنیت و انضباط کامل زیارت کردند و به کشور برگشتند، دهه فجر را داشتیم که با توجه به فراخوان‌ها به خوبی پشت سر گذاشتیم و ۲۲ بهمن با امنیت و نظم خاصی برگزار شد و در ایام‌ پایانی سال و چهارشنبه آخر سال با کمترین خسارت‌ برگزار شد.

سردار اشتری با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی گفت: تصادفات و جان‌باختگان سوانح رانندگی ۳۰ درصد کاهش داشته اند.

وی با اشاره به اینکه شروع سال ۹۸ با بارش‌های آسمانی همراه بود که باعث‌ وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان شد، بیان کرد: به دلیل اینکه پلیس برای نوروز آماده بود، توانست زودتر از هر نهادی در مناطق سیل‌زده حاضر شود و به هموطنان خدمت‌رسانی کند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمن در سال ۹۷ با ورود به صحنه اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور بود، اظهار داشت: با هوشیاری مردم و حضور هوشمندانه پلیس، تمام نقشه‌های دشمن خنثی شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه همکاران من در طول نوروز ۹۸ در آماده‌باش به سر می‌بردند و عملکرد آن‌ها موجب کاهش تصادفات شد، گفت: همکاران بنده جهادگونه، انقلابی و مردمی عمل کردند. هدف ما در سال ۹۸ این است که کاهش دو هزار نفری در تلفات ناشی از سوانح رانندگی داشته باشیم.

وی افزود: با حضور در استان گلستان، خوزستان و لرستان دیدم که مردم قدردان تلاش‌های نیرو‌های مسلح بخصوص نیروی انتظامی بودند. استان‌های سیل‌زده صحنه تجلی وحدت بود و تمامی صحنه‌های دفاع مقدس را تداعی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه برای بازگشت مردم سیل‌زده به زندگی عادی و پرداخت خسارت، دستگاه‌های متولی باید هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند، گفت: باید آمادگی خود را حفظ کنیم و با تلاش مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در سال گذشته توطئه‌های آمریکا را بار‌ها مشاهده کردیم. آن‌ها با خیال خام خود مدعی بودند که نظام اسلامی به ۴۰ سالگی خود نخواهد رسید. رئیس جمهور نااهل آمریکا بار‌ها این موضوع را بیان کرد و دشمنان با تحت فشار قرار دادن مردم به دنبال ایجاد بی ثباتی در کشور بودند.

فرمانده ناجا همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صادر کردن بیانیه گام دوم انقلاب نور امیدی را در دل جوانان و مردم ایجاد کردند و این بیانیه باعث خودباوری، امید به آینده و افتخار به گذشته است؛ لذا ما باید این بیانیه را در شروع دهه پنجم انقلاب اسلامی سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار