سرلشکر باقری:

امنیت کشور امروز مستحکم‌تر و پایدار‌تر از گذشته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی و جوانان این کشور به نحوی عمل کردند که امنیت ما امروز مستحکم‌تر، قوی‌تر و پایدار‌تر از گذشته است.
کد خبر: ۳۴۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ - 28April 2019

امنیت کشور امروز مستحکم‌تر و پایدار‌تر از گذشته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدباقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا با بیان اینکه باب شهادت در ناجا باز است، اظهار داشت: امسال به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده است و باید تأکید کرد که بدون فعالیت شما و رزمندگان خدوم، رونق تولید امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: برقراری امنیت و آرامش در همه عرصه‌ها به خصوص اقتصاد برای گردش چرخ تولید بسیار حائز اهمیت است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح باقری گفت: در ابتدای سال ۹۸ ناجا با روحیه جهادی و تلاش بی‌نظیر در مقابله با اثرات سیل وارد میدان شد و در مدیریت سفر‌های نوروزی نیز به خوبی عمل کرد و باعث کاهش قابل توجه تلفات جاده‌ای شد.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: ناجا در سال ۹۷ توانست به خوبی در عرصه اربعین وارد شود و توطئه‌های آمریکا صهیونیسم و کشور‌های مرتجع منطقه را خنثی کند.

وی بیان کرد: دشمنان اعلام کردند که سال ۹۷ با تابستان داغ آغاز می‌شود و امید داشتند که ایران را از پا دربیاورند و کریسمس را در ایران برگزار کنند؛ اما نیروی انتظامی و جوانان این کشور به نحوی عمل کردند که امنیت ما امروز مستحکم‌تر، قوی‌تر و پایدار‌تر از گذشته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در سال ۹۷ ما با برخی کاستی‌ها و حوادث مواجه بودیم و ما باید از این کاستی‌ها درس بگیریم و کاستی‌ها را به فرصتی برای رشد تبدیل کنیم.

سردار باقری با بیان اینکه دشمنان این ملت دست‌بردار نیستند و توطئه‌ها یکی پس از دیگری علیه این کشور در حال انجام است، افزود: مقابله با توطئه‌های دشمن، هوشیاری، حضور در صحنه و تلاش جهادی مستمر را می‌طلبد.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ابتدا سپاه پاسداران را که یک نیروی الهی است به عنوان یک سازمان تروریستی می‌نامند و پس از آن و با لغو معافیت کشور‌ها در خرید نفت از جمهوری اسلامی توطئه‌ی دیگری اعمال می‌کنند از این نوع توطئه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنی که از تجاوز نظامی مأیوس است، انرژی و توان خود را بر پروژه‌ها و تحریم‌های اقتصادی، فشار‌های روانی و سیاسی قرار داده است، افزود: دشمن سعی می‌کند که مردم ایران را در این جهات مورد فشار قرار دهد و در سایه این‌ها، توطئه‌های امنیتی مکرر امنیتی در مرزها و در داخل کشور را در ابعاد گوناگون مورد توجه قرار داده است.

سرلشکر باقری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به لطف پروردگار، به برکت خون شهیدان، تدابیر فرمانده معظم کل قوا و همت شما به درخت تناوری تبدیل شده که ریشه در اعماق این سرزمین و ملت دارد و توطئه‌ها هیچ تأثیری بر قدرت و استحکام مردم ایران ندارد.

وی تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان بر خلاف آنچه می‌پندارند، باعث ایجاد وحدت و هم‌افزایی بین مردم و دستگاه‌ها در رفع نواقص و کاستی‌ها خواهد شد و روز به روز مردم ایران و سازمان‌های حاکمیتی به خصوص نیروی انتظامی بهتر از گذشته مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

این مقام عالی‌رتبه نظامی تأکید کرد: هیچ ابهام و تردیدی در استحکام و قدرت این نظام الهی وجود ندارد و این دشمنان ما هستند که ضرر می‌کنند، آسیب می‌بینند و روز به روز سست‌تر می‌شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به حماقت‌های متعدد ترامپ اشاره کرد و با بیان اینکه امروز هیچ فرد با سوادی در آمریکا به چنین رئیس جمهوری افتخار نمی‌کند، گفت: بزرگترین افتخار آمریکا تجاوز به دیگر کشور‌ها و قتل و غارت است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها