سرلشکر صفوی:

آینده منطقه متعلق به ملت‌های آزادی‌خواه است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بر خلاف خواست رژیم‌های استکباری همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی، آینده منطقه متعلق به ملت‌های مسلمان، آزادی‌خواه و صلح‌طلب است.
کد خبر: ۳۴۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 28April 2019

آینده منطقه متعلق به ملت‌های آزادی خواه و صلح طلب استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ که در دانشگاه تهران برگزار شد، درباره اهداف این همایش اظهار داشت: شناخت کلان روندها و تغییر و تحولات در ۵۷ کشور اسلامی و تأثیر کلان روند‌ها بر ضرورت کشور‌ها در ساخت خود بر اساس محور روند‌ها و رویداد‌ها و اقدامات، برخی از اهداف این همایش است.

وی سپس درباره سایر اهداف کلان این همایش نیز بیان کرد: نیاز و ضرورت کشور‌های اسلامی در ساخت آینده خود و داشتن تصویر یکپارچه بر اساس سه مفهوم اساسی روند و رویدادخواه و اقدامات راهبردی برای عبور از شرایط کنونی ملت‌های اسلامی، بخش دیگری از اهداف تعیین شده برای این همایش است.

رئیس همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ ادامه داد: از دیگر اهداف این همایش می‌توان به جلوگیری و مقابله همه‌جانبه با نظام سلطه و مؤسسات تحقیقاتی اشاره کرد که می‌خواهند آینده را به ملت‌ها و کشور‌های اسلامی تحمیل کنند.

وی افزود: با بهره مندی از مقالات دریافت شده پژوهشگران ایرانی و اسلامی و آزادی‌خواه و عزم و اراده رهبران خردمند و انقلابی جهان اسلام و مجاهدات علمی و عملی جوانان و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان در آینده‌ای نزدیک شاهد جایگاه برتر جهان اسلام بر مبنای فرهنگ و تمدن، اقتصاد و جمعیت خواهیم بود.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: بر خلاف خواست بزرگترین ظالم و شیطان بزرگ یعنی رژیم مستکبر آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی و دنباله رو‌های آمریکا در منطقه، آینده متعلق به ملت‌های اسلامی و آزادی‌خواه و صلح‌طلب خواهد بود که این آینده توأم با پیشرفت، ترقی و آزادی‌خواهی و عدالت باشد و این وعده تحقق‌پذیر الهی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها