امیر نصیرزاده:

اجازه تعدی دشمن به مرزهای کشور را نخواهیم داد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح نه‌تنها آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید را دارند، بلکه حتی لحظه‌ای اجازه خطور فکر تجاوز و تعدی به مرزهای کشور را به دشمن نیز نخواهند داد.
کد خبر: ۳۴۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ - 28April 2019

نیروهای مسلح آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین معرفی فرمانده جدید پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به نقش ارزنده این پایگاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن به‌ویژه در تربیت خلبانان جوان، اظهار داشت: تجهیز نیرو‌های مسلح کشورمان به نیروی ایمان، تقوا و روحیه جهادی، مایه مصونیت در برابر فتنه‌ها و تهدیدهاست و امید به آینده شرط لازم برای حرکت پیشرونده کشور خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وعده نصرت الهی حتمی و قطعی است و دشمن از یاوه‌گویی‌ها طرفی نخواهد بست.

فرمانده نهاجا با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر حیله‌های دشمن گفت: دشمن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها ازجمله فضای مجازی با تحلیل‌های مغرضانه، تلاش می‌کند واقعیات و دستاورد‌های چشمگیر انقلاب اسلامی را کوچک جلوه دهد، اما تجهیز به سلاح بصیرت و سواد رسانه‌ای این نقشه دشمن را هم نقش بر آب خواهد کرد.

امیر نصیرزاده در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و مسئولان لشکری و کشوری نیز حضور داشتند، بر لزوم یکپارچگی مجموعه نیرو‌های مسلح و همدلی ارتش، سپاه، بسیج و ناجا تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد و اظهار داشت: نیرو‌های مسلح نه‌تنها آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید را دارند، بلکه حتی لحظه‌ای اجازه خطور فکر تجاوز و تعدی به مرز‌های کشور را به دشمن نیز نخواهند داد.

در این مراسم از خدمات ارزشمند سرتیپ دوم خلبان زال بیگی قدردانی و سرتیپ دوم خلبان خدایی به سمت فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان منصوب شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار