سردار کامرانی‌صالح تشریح کرد؛

جزئیات عملیات پلیس در به هلاکت رسیدن ضارب روحانی همدانی

فرمانده انتظامی استان همدان جزئیات عملیات پلیس در به هلاکت رسیدن ضارب روحانی همدانی را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۴۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ - 28April 2019

جزئیات عملیات پلیس در به هلاکت رسیدن ضارب روحانی همدانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «بخشعلی کامرانی صالح» فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته این قاتل جانی در حوالی حوزه علمیه «آخوند همدانی» یک روحانی را با شلیک دو گلوله به قتل رساند.

وی افزود: بلافاصله دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی پس از گذشت لحظاتی قاتل شناسایی و تلاش ماموران برای دستگیری متهم آغاز شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: کارآگاهان مجرب پلیس با پیگیری‌های مستمر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مناطق مختلفی را تحت نظارت وکنترل نامحسوس خود قرار دادند.

وی گفت: با توجه به وضعیت خاص این جانی، سرانجام در ساعت 4:25 بامداد امروز متهم توسط واحد عملیاتی یگان امداد شهرستان همدان در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی شد که وی به محض مشاهده ماموران پلیس، اقدام به تیراندازی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس با قاتل متواری که حدود 20 دقیقه طول کشید، سرانجام قاتل به هلاکت رسید و دو نفر از ماموران جان‌برکف پلیس استان نیز در این درگیری به صورت سطحی مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه قاتل در کمتر از 24 ساعت به سزای اعمال خود رسید، افزود: پلیس با افرادی که مخل نظم و امنیت هستند و می‌خواهند با رفتار خود امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند با تمام توان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار