سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-46/ محمدعلی گودینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نوشتن از شهدای اطلاعات امنیت سخت است

نویسنده کتاب «ه‌ر مزد مرد» گفت: نوشتن از شهدای اطلاعات امنیت به دلیل عدم دسترسی به منابع، سخت و دشوار است.
کد خبر: ۳۴۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ - 29April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدعلی گودینی نویسنده کتاب «ه‌ر مزد مرد» در نشست جشن امضای این کتاب و در حاشیه نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع‌مقدس به نحوه نگارش کتاب «ه‌ر مزد مرد» اشاره کرد و اظهار داشت: شهید «هرمز ستاری» یک شخصیت جذاب است که در این کتاب داستان زندگی ایشان مورد نظر نویسنده بوده است.

گودینی خاطرنشان کرد: شهید هرمز ستاری از خانواده‌ای نظامی و مخالف با رژیم طاغوت بود. طبقه اجتماعی این خانواده نقطه برجسته این کتاب است که مخاطب را با خود همراه می‌کند.

نوشتن از شهدای اطلاعات امنیت سخت است

وی به سختی نوشتن درباره شهدای اطلاعات امنیت اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز در کشور ما اطلاعات دارای طبقه‌بندی است و نویسنده نمی‌توند به خیلی از مسائل دسترسی پیدا کند.

نوشتن از شهدای اطلاعات امنیت سخت است

به گزارش دفاع‌پرس، انتشارات انجمن پیشکسوتان «سپاس» ناشر تخصصی دفاع مقدس در راهروی ۲۹ بخش عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه‌ی ۲۵ کتاب از شهدای اطلاعات امنیت حضور پیدا کرده است.

«سراب آزادی» خاطرات مسوول پرونده‌های پرسنلی و عضو شورای رهبری سازمان منافقین، «به باغ همسفران» زندگی‌نامه مستند داستانی شهید احمد باقری به قلم بهاره بهنام‌نیا و «گیلی گادر» زندگینامه داستانی شهید ماشاالله استاد مرتضی به قلم مریم سادات ذکریایی از جمله کتاب‌های پرفروش این ناشر است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها