نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اراذل و اوباش همدان نباید احساس امنیت کنند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی کار سختی نیست گفت: همدان دارالمومنین است و اراذل و اوباش نباید در این شهر احساس امنیت کنند.
کد خبر: ۳۴۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 29April 2019

اراذل و اوباش در همدان نباید آرامش داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در مراسم تشییع پیکر شهید روحانی حجت‌الاسلام «مصطفی قاسمی» با بیان اینکه به 24 ساعت نرسیده قاتل این طلبه کشته شد اظهار داشت: همدان دارالمومنین است و اراذل و اوباش نباید در این شهر احساس امنیت کنند.

شعبانی با بیان اینکه امنیت حق مردم است گفت: البته نیروی انتظامی بر مسائل نظارت می‌کند اما خواسته مردم‌ از دولت این است به فضای مجازی توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: ما مخالف فضای مجازی نیستیم و نمی‌گوییم باید مسدود شود اما باید مدیریت بر آن کامل و جامع صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی کار سختی نیست تأکید کرد: مسئولان امر می‌توانند شبکه ملی راه بیندازند و آن را مورد حمایت قرار دهند اما دولت کوتاهی می‌کند.

شعبانی با اشاره به اینکه شروری که این طلبه مظلوم را به شهادت رسانده اسلحه به همراه داشت گفت: درگیری ناجا با این شرور در شب رخ داد اگر در روز بود چه اتفاقی رخ می‌داد؟ ممکن بود چند نفر شهید شوند.

این مسئول از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این روحانی شهید تقدیر کرد و افزود: این‌ جمعیت نشان دهنده ارتباط مردم با روحانیت است مردم به روحانیت توجه دارند و آنها را ملجأ خود می‌دانند.

امام جمعه همدان خطاب به جمع گفت: به برخی عمامه به سرها که در اقلیت هم هستند برخی کارهای نادرست را رقم می‌زنند توجه نکنید اکثریت روحانیت با شما هستند.

وی با بیان اینکه توجه به مشکلات مردم و فضای مجازی حرف مراجع است عنوان کرد: مراجع نسبت به فضای مجازی در جلسات عمومی و خصوصی تذکر دادند.

شعبانی متذکر شد: فرد شرور کشته شد، اما مسبب‌هایی در فضای مجازی و کسانی که این افراد را تشویق می‌کنند، هستند که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، این افراد مجرم هستند. کسانی که زمینه‌سازی کردند هم‌ مجرم هستند و قوه قضاییه نیز با آنها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار