مدیر سازمان بسیج حقوقدانان‌ کرمانشاه:

مهمترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان عدالت گستری و مبارزه با فساد است

«رسول بهرامی‌پور» گفت: مطالبه‌گری و فساد‌ستیزی و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین گفتمان‌سازی کلام ولایت در این حوزه به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش عدالت گستری و مبارزه با فساد از مهمترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان کرمانشاه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۴۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 29April 2019

مهم‌ترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان عدالت گستری و مبارزه با فساد استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رسول بهرامی‌پور» مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه امروز (دوشنبه) در جلسه هماهنگی همایش یک روزه مسئولان بسیج حقوقدانان با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید که از طرف مقام معظم رهبری شکل گرفت، اظهار داشت: امیدواریم امسال برای ملت ایران سال رونق تولید و اقتصاد پویا و شکست توطئه‌های دشمنان باشد.

وی رسالت اصلی بسیج حقوق دانان را جذب، آموزش و سازماندهی دانست و عنوان کرد: به فضل الهی و با حمایت فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در آینده‌ای نزدیک کانون بسیج حقوقدانان در تمام شهرستان‌ها برای تحقق این مأموریت‌ها راه اندازی خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه یادآور شد: بر این اساس تشکیل جبهه حقوقدانان انقلابی در سطح استان برای نقش آفرینی آنها در عرصه‌های تخصصی لازم و ضروری است.

بهرامی‌پور بیان داشت: مطالبه‌گری و فساد‌ستیزی و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین گفتمان سازی کلام ولایت در این حوزه به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش عدالت گستری و مبارزه با فساد از مهمترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان کرمانشاه به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: آموزش عمومی همگانی حقوق مردم و نهضت حقوق آموزی در مساجد و محلات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای عموم مردم در موضوعات حقوقی و قضائی، برگزاری اردوهای جهادی مسئله محور با اعزام مربیان نهضت حقوق آموزی، تشکیل انجمن‌ها و مجمع خیرین حقوقدان، آسیب‌شناسی مشکلات حقوقی و قضایی جامعه و شناسایی خلأهای قانونی و تولید فکر و ایده را از دیگر اقدامات مهم سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیان کرد.

بهرامی‌پور از برنامه‌ریزی جهت برگزاری یادواره شهدای حقوقدان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: این برنامه در جهت تجلیل و معرفی شهدای حقوقدان برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: امروز در شرایط کنونی یکی از برنامه‌های دشمنان نظام و انقلاب نشانه گرفتن حفظ اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام است و بر اساس قانون اساسی رسالت بسیج و سپاه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است یکی از این دستاوردها همین اعتماد عمومی است.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان بسیج حقوقدانان جهت همکاری با تمام نهادها و دستگاه‌های دولتی قضایی نظامی و انتظامی درس‌های تخصصی از مسئولان استان در نهادهای مختلف مرتبط با قوای سه گانه خواست تا از ظرفیت عظیم بسیج حقوقدانان در امورات تخصصی استفاده کنند.

بهرامی‌پور ابراز داشت: این سازمان در اجرای برنامه‌ها و مأموریت‌های خطیر خود به موقع و انقلابی در جهت دفاع از حقوق مردم نظام و حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار