نماینده تشکل‌های فراگیر تبلیغ گروهی طلاب:

۱۰ هزار طلبه در مناطق سیل زده کشور فعالیت می‌کنند

«حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین» گفت: ۱۰ هزار طلبه از سراسر کشور در چهار استان سیل‌زده لرستان، خوزستان، گلستان و مازندران حضور دارند.
کد خبر: ۳۴۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 29April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه یکشنبه در آئین اختتامیه دوره آموزشی عملیات مشترک رمضان ۱۴۰۴ با موضوع تبیین گام دوم انقلاب در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پاسخ به سوالی در خصوص حضور مبلغین و طلاب در مناطق سیل‌زده کشور، اظهار داشت: طبق آمار ۱۰ هزار طلبه از سراسر کشور در چهار استان سیل‌زده لرستان، خوزستان، گلستان و مازندران در راستای کمک به سیل زدگان فعالیت می‌کنند.

وی حضور طلبه‌ها و روحانیون و طلبه‌ها در این مناطق را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: این حضور باعث شد تا مردم بدانند طلبه‌ها هم کنار آن‌ها بوده و در غم و ناراحتی آن‌ها سهیم هستند.

نماینده تشکل‌های فراگیر تبلیغ گروهی طلاب بابیان اینکه روحانیون در قالب گروه‌های جهادی، ترکیبی و دانشجویی و اقشار مختلف فعالیت‌های امدادی و عملیاتی را انجام می‌دهند، تأکید کرد: روحانیون در زمینه امدادرسانی و توزیع غذا و زدن سیل بند فعالیت می‌کنند و این امر چهره روحانیت را به خوبی نشان می‌دهد.

گرزین با بیان اینکه طلبه و جامعه روحانیت علاوه بر اینکه در بحث کار‌های امدادی و عملیاتی در مناطق سیل‌زده فعال بودند، ادامه داد: جامعه روحانیت همواره پیشتاز عرصه‌های مختلف امداد رسانی است و خوشبختانه در سیل اخیر طلاب و روحانیون علاوه بر همدردی و کمک به سیل زدگان، در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی نیز فعالیت می‌کنند.

وی بابیان اینکه برای ماه مبارک رمضان رویکرد‌های تبلیغی مدنظر است، تصریح کرد: تبلیغ رسالت دین و تبیین دین از رویکرد‌های تبلیغی جامعه طلاب و مبلغین در ماه مبارک رمضان است.

نماینده تشکل‌های فراگیر تبلیغ گروهی طلاب به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: بیانیه مقام معظم رهبری به خوبی در ماه مبارک رمضان تبیین خواهد شد، مردم باید با این بیانیه به خوبی آشنا شوند و بدانند محتوای اصلی آن چیست.

گرزین گفت: مردم و بخصوص نسل جوان مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هستند که از مسئولین مطالبه گری کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار