بیانیه آیت‌الله صدیقی در پی اعدام ۳۷ شهروند عربستانی؛

تجربه تاریخ گویای زوال ستمگران است

آیت‌الله کاظم صدیقی در پی اعدام ۳۷ شهروند عربستانی توسط آل سعود، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 29April 2019

تجربه تاریخ گویای زوالِ ستمگران است/ محکومیت اقدامات آل سعودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‎الله کاظم صدیقی در پی اعدام ۳۷ شهروند عربستانی توسط آل سعود، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 انا لله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه هولناک جنایت سنگین عمال استکبار جهانی، آل سعود در قتل ۳۷ انسان بی‌گناه وجدان انسان‌های آزاده و موحدان عالم و مسلمین جهان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‎السلام را جریحه‎دار کرد.

آل سعود امروز تحت مدیریت استکبار جهانی درندگی می‌کند، خون می‌ریزد، خون می‌خورد و به حقوق انسان‌ها تعرض دائم دارد و برای غیر وهابیت آزادی و امنیتی وجود ندارد؛ در عربستان حکومت نه پایبند به اخلاق است و نه به قوانین شرع انور.

آل سعود خانه‌های مردم را ویران می‌کند، سر می‌برد، به صلیب می‌کشد و در کنار آن‌ها این اسرائیل غاصب، این صهیونیست‌ها، مسلمانان را در سرزمین مقدس فلسطین قتل عام و زندان می‌کنند.

این‌ها دو بال این جغد نامعقول استکبار جهانی هستند، آل سعود در اینجا و صهیونیست‌ها در آنجا جنایت می‎کنند.

این همه قتل و تخریب و محدودیت و نابود کردن زیرساخت‌های ملت و جنایات جنگی در یمن بدون هیچ بهانه‌ای! نفرین بر این سازمان‌های مدعی حقوق بشر! نفرین بر این سازمان ملل و بر کانون‌های پر سر و صدای کمک ظالم و ضد مظلوم.!

اما این ظالمین، آل سعود و صهیونیست‌ها و ائتلاف‎شان باید بدانند خداوند عزیز در قرآن کریم فرموده است: «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِعَادٍ * إِرَمَ ذَاتِ الْعِمَادِ * الَّتِی لَمْ یُخْلَقْ مِثْلُهَا فِی الْبِلَادِ * وَ ثَمُودَ الَّذِینَ جَابُوا الصَّخْرَ بِالْوَادِ * وَ فِرْعَوْنَ ذِی الْأَوْتَادِ * الَّذِینَ طَغَوْا فِی الْبِلَادِ * فَأَکْثَرُوا فِیهَا الْفَسَادَ * فَصَبَّ عَلَیْهِمْ رَبُّکَ سَوْطَ عَذَابٍ * إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ» ، قومِ عاد، قومِ ثَمود و فرعون که در شکنجه‌گری ذی الاوتاد بود... این آل سعود خبیث و صهیونیست‌های رذل راهِ آن ها را ادامه می‌دهند، خدای متعال می‌فرماید: عبرت بگیرید!

این‌هایی که در کشورهای خودشان طغیان کرده‌اند و فساد را گسترش دادند و دست خود را به جنایات و خون مردم آلوده کرده‌اند «فَصَبَّ عَلَیْهِمْ رَبُّکَ سَوْطَ عَذَابٍ» منتظر تازیانه عذاب الهی بصورت «صَبَّ» یعنی فراگیر باشند، ظلم خودشان بصورت یک جریان در می‌آید و دست خدای متعال از آستین مردم مظلوم بیرون می‌آید و این‎ها را به سزای عملشان می‌رساند.

وقتی یک فرد عربستانی خبرنگار در سفارتخانه این‌ها در ترکیه به طرز فجیعی کشته شد این همه سر و صدا ایجاد شد، اما در مورد ۳۷ مظلوم شهروند که در خانه خودشان، در کشور خودشان، در روز روشن قتل عام می‌شوند و مورد ظلم قرار می‌گیرند قلم‌های این‌ها شکسته است، بوق‌ها خفه شده، و عکس‌العمل مناسب نشان نمی‌دهند.

ما این جنایت عظیم را محکوم می‌کنیم و به بارگاه پروردگار متعال شکوه می‌بریم و به این حکومت وابسته رذل خونخوار قارون زمان می‌گوییم «عبرت بگیر»؛ و هر چه از این جنایات بیشتر انجام بدهید زوال خودتان را نزدیک‌تر می‌کنید.

وعده خدای متعال حق است، تجربه تاریخ گویاست و زوال ستمگران نزدیک است، «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ».

به خانواده‌های شهدای مظلوم به دست جنایتکاران آل سعود، به ملت‌های مسلمان، به وجدان بیدار انسان‌های عصر حاضر و به موالیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و به امام زمان ارواحنا فداه تسلیت عرض می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها