مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر:

مردم بوشهر بیش از یک میلیارد تومان به سیل‌زدگان کمک کرده‌اند

«احمد لطفی» گفت: از ابتدای سیل تاکنون، یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان کمک نقدی و کالایی توسط مردم نیکوکار استان بوشهر در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته شد که کمک‌های کالایی طی هفت کاروان در زمان‌های مختلف به مناطق سیل‌زده به ویژه استان خوزستان ارسال و توزیع شده است.
کد خبر: ۳۴۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ - 29April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد لطفی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر، امروز (دوشنبه) در حاشیه ارسال هفتمین مرحله کمک‌های مردمی استان برای هموطنان سیل‌زده، اظهار داشت: مردم نیکوکار هم‌استانی، از زمان وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور، به کمک هموطنان سیل‌زده شتافتند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق کمیته امداد و هلال احمر به دست نیازمندان رساندند.

وی گفت: از ابتدای سیل تاکنون، یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان کمک نقدی و کالایی توسط مردم نیکوکار استان بوشهر در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته شد که کمک‌های کالایی طی هفت کاروان در زمان‌های مختلف به مناطق سیل‌زده به‌ویژه استان خوزستان ارسال و توزیع شده است.

لطفی یادآور شد: از این کمک‌ها ۱۷۰ میلیون تومان آن نقدی و ۸۴۲ میلیون تومان دیگر کمک کالایی شامل انواع موادغذایی، آرد، فرش، موکت، پتو، البسه، یخچال، اجاق گاز، کفش، و آب معدنی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی مردم استان از طریق درگاه‌های الکترونیکی و شماره کمیته امداد نزد بانک ملی دریافت شد و کمک‌های کالایی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: کماکان ادارات این نهاد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های مردمی و ارسال این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده کشور است.

لطفی در پایان یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند جهت بازسازی منازل تخریب شده و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان، با شماره‌گیری شماره #۰۷۷*۱*۸۸۷۷*و یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ بانک ملی شعبه بندر بوشهر کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها