گرامیداشت ۷۴ شهید مدرسه علمیه لواسان

مراسم بزرگداشت ۷۴ شهید مدرسه علمیه لواسان روز پنجم آذرماه با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری و محسن رضایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ - 23November 2014

گرامیداشت ۷۴ شهید مدرسه علمیه لواسان

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سیدمحمدحسن لواسانی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه لواسان، گفت: مدرسه علمیه لواسان برای نخستین بار نکوداشتی را برای شهدای این مدرسه طی روز چهارشنبه، ۵ آذر برگزار میکند.

به گفته وی، این مراسم با حضور بیش از ۷۰ خانواده شهید این مدرسه و سخنرانی حجتالاسلام و المسلمین علیاکبر ناطقنوری، تولیت مدرسه علمیه لواسان و محسن رضایی (به عنوان مهمان ویژه) برگزار خواهد شد.

لواسانی عنوان کرد: این مدرسه، تنها مدرسه علمیه لواسان به شمار میرود که ۱۱۲ طلبه و ۱۶ استاد هماکنون در آن مشغول به فعالیت هستند و در دوران دفاع مقدس، ۷۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.
وی گفت: در این مراسم، برخی از مسئولان کشوری همچون حجتالاسلام و المسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در اروپا، بسیج طلاب، شهردار منطقه و مسئولان سپاه محمد رسولالله(ص) نیز حضور دارند.

به گفته لواسانی، جعفر فردی که در مسابقات قرائت قرآن سال جاری رتبه نخست را به دست آورد، در این مراسم به قرائت کلامالله مجید میپردازد. سپس محسن رضایی به سخنرانی میپردازد.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب درباره اهدای نمادین کارت بسیجی فعال به معظمله مبنی بر اینکه «بالاخره ما را هم بسیجی حساب کردند» افزود: همانند اقدام یادشده، کارت بسیجی فعال طلبه به حجتالاسلام ناطق نوری اهدا میشود.

این مراسم ساعت ۹ ـ ۱۲ روز ۵ آذر در محل لواسان، جاده کمربندی، مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار