آمادگی مردم شهیدپرور سرپل ذهاب برای برگزاری مراسم «بازی‌دراز»

امت حزب الله ایران اسلامی در آدینه‌ای دیگر سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز را گرامی خواهند داشت و سرپلذهاب باز هم میزبانی شایسته برای راهیان نور سراسر کشور خواهند بود.
کد خبر: ۳۴۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶ - 29April 2019

آمادگی شایسته مردم شهید پرور سرپل ذهاب برای مراسم بازی درازبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، صعود مردمی امت حزب الله سراسر کشور به ارتفاعات بازی دراز در شهر سرپل ذهاب، هر سال در یادبود عملیات پیروزمندانه بازی دراز که منجر به آزادسازی این ارتفاعات استراتژیک شد، برگزار می شود.

امسال نیز چون سنوات قبل قرار است این صعود در روز جمعه 13 اردیبهشت برگزار شده و کاروان ها و خودروهای شخصی راهیان نور خود را به شهر سرپل ذهاب برسانند و پس از اقامه نماز صبح روز جمعه 13 اردیبهشت، راهی ارتفاعات یادمان بازی دراز در نزدیکی این شهر شوند. 

در طول مسیر صعود تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس استان و خادمین شهدا در ایستگاه های صلواتی، به زائرین راهیان نور خدمات ارائه می کنند و حدود ساعت 9 صبح نیز برنامه اصلی در یادمان بازی دراز و در کنار یادمان شهدای گمنام با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) و با مداحی مداح اهل بیت «صادق آهنگران» آغاز خواهد شد. 

طی مسیر جاده از نقطه شروع در دامنه ارتفاعات تا یادمان بازی دراز به صورت پیاده حدود یک و نیم ساعت طول می کشد، اما اگر از مسیرهای میانبر استفاده شود، این زمان تا کمتر از یک ساعت تقلیل می یابد که جهت ایمنی و برخورداری از خدمات استفاده از جاده توصیه می شود.

هوای مطبوع منطقه در اردیبهشت و فضای معنوی حاکم، خاطره خوبی را برای زائران راهیان نور غرب کشور به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها