وصیت‌نامه سردار شهید «ابراهیم وکیل‌زاده»؛

اجازه ندهید لیبرال‌ها و ملی‌گراها ما را به سمت غرب و شرق بکشند/ فرزندانم را اسلامی تربیت کنید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید ابراهیم وکیل‌زاده آمده است: انتظاری که ما از ملت غیور ایران داریم این است که لیبرال‌ها، ملی‌گرا‌ها و ... را شناخته و با آن‌ها مبارزه کنند و نگذارند که آن‌ها ما را به طرف غرب و یا شرق بکشند.
کد خبر: ۳۴۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 10May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید «ابراهیم وکیل‌زاده» مسئول تعاون لشگر 25 کربلا و سپاه قائمشهر، وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتاً بل احیاء و لکن لا تشعرون

به کسی که در راه خدا شهید می‌شود، مرده نگویید، بلکه زنده‌اند ولی شما این واقعیت را درک نمی‌کنید.

در زمانی كه انقلاب اسلامی ايران می‌رود تا سير تكاملی خود را طی كند و به جهانی شدن خود نزديك‌تر شود، آمريكا و شوروی و وابستگانشان از جهانی شدن انقلاب اسلامی ما ‌می‌ترسند و می‌لرزند. اول گروهك‌های ضدخلقی را تقويت كردند تا در كردستان تشنج به وجود بياورند و پاسداران و سربازان را بكشند و برای نابودی انقلاب اسلامی و اسلام عزيز بكوشند، اما ديدند كه تيرشان به سنگ خورد بعد آمدند صدام يزيد كافر را برای اين كار انتخاب كردند كه باز هم ان شاء الله تيرشان به سنگ می‌خورد و ما پيروز هستيم و اين ما هستيم كه بايد برای مبارزه با كافران، مشركين و منافقين به مرزهای كشور برويم.

اما انتظاری كه ما از ملت غيور ايران داريم اين است كه ليبرال‌ها، ملی‌گراها و... را شناخته و با آن‌ها مبارزه كنند و نگذارند كه آنها ما را به طرف غرب و يا شرق بكشند.

ای ملت غيور!  شما را به خدا قدر رهبر عزيز را بدانيد و فرموده هايش را مو به مو عمل كنيد و نگذاريد كه ملی‌گراها، ليبرال‌ها و  ... روحانيت مبارز را بكوبند و بعد از روحانيت نوبت به امام خدای نكرده برسد. خلاصه، ای عزيزان هوشيار و تيزبين باشيد.

خدایا! فردا به جبهه می‌روم؛ فردا روزی است که به آرزوی دیرینه‌ی خود می‌رسم؛ آرزوی رفتن به جبهه، آرزوی رفتن و به مقصد رسیدن، رفتن و به الله رسیدن، خدایا در این راه از تو یاری می‌خواهم و از تو کمک می‌طلبم که از این آزمایش بزرگ موفق بیرون بیایم.

برادران و خواهران مسلمان ايران! از شما می‌خواهم كه پرچم اسلام را در سرتاسر دنيا به اهتزاز دربياوريد و در تمام دنيا اسلام را پياده كنيد. در اين راه شما سختی‌های زيادی را تحمل كرده‌ايد، اما انقلاب هنوز به هدف نهايی نرسيده است و تا رسيدن به هدف بايد سختی‌ها و مشكلات فراوانی را تحمل كنيد. به خاطر خدا از پا ننشينيد و پيش رويد.

راه امام خمينی را كه راه خداست، ادامه دهيد؛ صراط مستقيم، صراط امام خمينی است. اگر لحظه‌ای از او نافرمانی كنيد كه انشاءالله نمی‌كنيد، دوباره به همان وضع اول بازمی‌گرديم. ما پاسداران روح الله با ياد حسين بن علی(ع) به جبهه می‌رويم و در راهی كه او می‌جنگيد می‌جنگيم و برای هدفي كه او كشته شد، كشته می‌شويم. بار خدايا ! به تمامي بستگان شهدا صبر عطا فرما و آنها را در غم از دست دادن عزيزانشان محكم و استوار بدار.

پدر و مادر عزيزم! اميدوارم از شهادت من ناراحت نشويد؛ زيرا در آيه هم آمده كه شهيد والاترين مقام را دارد. اين راهی است كه همه‌ی شما بايد آن را ادامه بدهيد و بدانيد بهترين راه سعادت همين است.  من اين راه را با آگاهي كامل برگزيدم و براي حفظ دين خدا قدم به اين راه نهادم.  شما بايد پيام رسان خون شهدا باشيد و بدانيد تمامی اين توطئه‌هایی كه ابرقدرت‌ها می‌كنند برای از بين بردن اين راه و اسلام است و شما بايد نگذاريد ظالمان كوچكترين ضربه‌ای به اين انقلاب وارد كنند. آگاه باشيد آنها هيچ وقت ساكت نمی‌نشينند، همچنان در فكر توطئه‌های تازه هستند. از روحانيت مبارز و متعهد پيروي كنيد و حامی آنها باشيد كه آنان ادامه دهندگان خط انبياء هستند.

ما هميشه از داخل ضربه خورده‌ايم و از منافقان. مواظب این شيطان صفتان باشيد و گول نخوريد. همچنان گوش به فرمان امام امت باشيد و فقط فرمان او را اطاعت كنيد. در آخر از تمام فاميل‌ها و دوستان و آشنايان و خانواده‌های محترم شهدا و ... می‌خواهم اگر از من بدي ديدند مرا ببخشند و حلالم كنند.

پدر و مادرم! که تمام مشکلات زندگی را تحمل نمودید و مرا به این جا رساندید، از این که نتوانستم در طی این مدت فرزندی شما را به جا بیاورم و عصای دست شما گردم، مرا ببخشید.

مادر عزیزی که تمام زحمات را تحمل نموده و مرا بزرگ نمودی از تو می‌خواهم که شیر خودت را بر من حلال کنی. مادر جان! مبادا در شهادت من گریه کنی. تو صبر داشته باش، همانند هزاران مادر شهید که حتی جنازه‌ی فرزندشان هم به دستشان نرسیده و تو زینب وار صبر داشته باش، همواره فاطمه‌ی زهرا (سلام الله)  و زینب کبری (سلام الله) را الگوی خودت قرار بده.

پدر و مادرم ! اگر فیض شهادت نصیبم شد، ناراحت نباشید و افتخار کنید که چنین فرزندی داشته‌اید و تقدیم اسلام و امام کردید. اگر جنازه‌ام پيدا شد در گلزار شهدای وادی رحمت تبريز دفن كنيد.

پدر و مادر و برادرانم جنازه‌ی مرا دورتر از شهدا دفن كنيد، چون بنده گنهكارم و لياقت ندارم كه در كنار شهدا باشم. در ضمن در سر قبر من فقط یک پرچم سبز بزنيد و چيز ديگری نصب نكنيد.

اي پدر، مادر، همسرم و... از شما می‌خواهم وقتی بر سر مزار می‌آييد، اول بر سر مزار شهداي گمنام برويد، بعد بر سر مزار من بياييد.

اگر می‌خواهيد برای من سوم و هفتم بگيريد، خيلي ساده باشد و بقيه خرج را به جبهه‌ها بدهيد وگرنه من از شما راضي نمی‌شوم.

همسرم ! میدانم برای تو شوهر خوبی نبوده‌ام و حق همسری را ادا نکرده‌ام، اگر از من رنجیده شده باشید، امیدوارم انشاءالله مرا ببخشید. اما فرزندانم در نزد شما اماناتی هستند الهی، باید از آنها مواظبت کنید و آنها را اسلامی به بار بیاورید.

دخترم و پسرم! از خداوند متعال می‌خواهم یک فردی بشوید کاملاً اسلامی و پاسدار اسلام و انقلاب و یک فرد خداشناس و آگاه و اسلامی بشوید، انشاءالله.

برادرانم! می‌دانم شما تا اندازه‌ای به شهید شدن در راه الله آگاهید. امیدوارم انشاءالله در فراق بنده ناراحت نباشید و راه شهیدان، راه الله را ادامه دهید.

خواهرانم ! شما صبر کنید؛ من میدانم برای خواهر خیلی مشکل است در فراق برادر که صبر کند، ولی شما باید صبر را از زینب  کبری (سلام الله) یاد بگیرید.

از خداوند متعال می‌خواهم که ما را از شهیدان واقعی قرار دهد. خداوندا! تو را قسمت می‌دهم به امام زمان (عجل الله)، عمر امام امت، خمینی بت شکن را زیاد فرما.

خدایا! مسلمانان را پیروز بگردان و ظهور امام زمان (عجل الله) را نزدیک بفرما!

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزای

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

گر دیدی و ندیدی جسد من

برخیز و بگیر اسلحه در جنگ با دشمن

بیعت کنید از راه امام خمینی

جز او نبود راه دگر راه حسینی"

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها