هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران:

افزایش بهای آب به دلیل رسیدگی به پروژه‌های عقب‌مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره مصوبه افزایش آب‌بها در تهران گفت: این اضافه بها به دلیل رسیدگی به پروژه‌های عقب‌مانده است.
کد خبر: ۳۴۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ - 30April 2019

در خصوص شکایت پلیس از شهرداری منتظر نظر نهایی دیوان عالی عدالت هستیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه صد و سی و هشتم این شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه افزایش آب‌بها در تهران اظهار داشت: این مصوبه برای گذشته بوده است و شورای قبلی اجازه افزایش آب‌بها را داده بود.

وی ادامه داد: افزایش آب‌بها برای مصرف‌کنندگان پر مصرف است و برای کسانی که کم مصرف می‌کنند، زیر هفت درصد است.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه ۲۲ تا ۲۵ درصد پرتی آب داریم و سیستم اضطراری آب تهران در زمان زلزله هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: این اضافه بها به دلیل رسیدگی به پروژه‌های عقب‌مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مستضعفین در این طرح در نظر گرفته شدند و مناطق زیر میدان انقلاب کمترین افزایش را دارند و بیشترین افزایش برای مناطق یک، دو و سه است.

وی در خصوص مراکز آموزشی علمی و کاربردی تحت نظر شهرداری تهران گفت: ۹ مرکز تحت نظارت شهرداری در حال فعالیت هستند. در این مراکز سه هزار و ۸۰۰ دانشجو تحصیل می‌کنند که ۵۰ درصد از آن‌ها از خارج از شهر تهران هستند.

هاشمی رفسنجانی افزود: ما بر این باور هستیم این مراکز باید به دو مرکز تقلیل یابد؛ نظر شهرداری بر چهار مرکز است و این موضوع به دلیل بررسی‌های بیشتر از دستور جلسه خارج شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص شکایت پلیس از شهرداری در دیوان عالی عدالت اداری درخصوص اجرای طرح زوج و فرد گفت: بیشترین اختلافات در دیدگاه‌های پلیس، شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر است و ما منتظر نظر نهایی دیوان عالی عدالت اداری هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار