نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد؛

ضرورت بومی‎سازی تکنولوژی و دانش صنعتی در کارخانجات و صنایع

آیت‌الله لطف‌الله دژكام گفت: همه مسئولان استان در راستای بومی‎سازی تکنولوژی و دانش صنعتی در کارخانجات و صنایع کمک کنند.
کد خبر: ۳۴۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ - 30April 2019

ضروریت بومی سازی تکنولوژی و دانش صنعتی در کارخانجات و صنایعبه گزارش دفاع‎پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژكام» نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، امروز در بازدید از كارخانه شیر پگاه این استان، ضمن گرامی‎داشت فرارسیدن هفته كار و كارگر اظهار داشت: هدف از این قبیل بازدیدها آن است که در جریان امور واحدهای تولیدی قرار بگیریم.

وی افزود:‌ امسال که سال رونق تولید است باید بتوانیم با همیاری کارگران، کارفرمایان دلسوز و مدیران خطوط تولیدی، حرکتی متناسب با نیازهای ویژه این سال انجام دهیم و قدرت ایران و ایرانی را برای اینکه بتواند زندگی خود را اداره کند و تمدن جدید ایرانی را بسازد به دنیا نمایش دهیم بنابراین همه مسئولان استان موظف هستند به سهم خود به رونق تولید کمک کنند.

آیت‌الله دژكام اظهار كرد: در این مجموعه در زمینه قطعاتی که در خط تولید نیاز بوده است با مهندسی معکوس توانسته‌اند چیزی در حدود ۴۰۰ قطعه در مجموعه خود بسازند.

امام جمعه شیراز با تأكید بر اینكه باید به سمتی برویم که تکنولوژی و دانش صنعتی در کارخانجات و صنایع، بومی‌سازی شود، گفت: از طرفی با توجه به حسن برخوردی که با جمع کارگری باید صورت بپذیرد قدرت تولید باید افزایش یابد و رضایت کارگران را هم باید به همراه داشته باشد.

وی گفت: برای من جالب بود که در بسیاری از خطوط تولید این مجموعه دستگاه‌ها و تکنولوژی‌ها ایرانی است و این برای ما مایه افتخار است و امیدواریم با ظرفیت‌هایی که ایران در زمینه کشاورزی و تولیدات دامی دارد در آینده بتوانیم بازارهای بین‌المللی را هم پوشش دهیم.

آیت‌الله دژكام یادآور شد: شرکت پگاه برای صادرات نیز اقدامات خوبی کرده و کارهای خوبی انجام گرفته است اما ما باید هم حجم تولید را در آینده افزایش دهیم و هم از نظر استانداردهای بین‌المللی خود را به‎روز کنیم و باید سایر شرکت‌های تولیدی در سطح استان را نیز به این حد برسانیم تا آنچه تولید می‌شود نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای جهانی هم مورد استقبال خوبی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار