اعلام همبستگی دمشق و پیونگ‌یانگ برای مقابله با آمریکا

وزیر خارجه سوریه امروز ضمن دیدار با معاون وزیر خارجه کره شمالی در دمشق از مواضع حمایتی پیونگ‌یانگ در قبال سوریه در محافل بین‌المللی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۴۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ - 30April 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه امروز (سه‌شنبه دهم اردیبهشت) با «پک میونگ» معاون وزیر خارجه کره شمالی و هیات همراه در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سانا، دو طرف سوری و کره‌ای بر روابط تاریخی دوستانه کره شمالی و سوریه و راه‌های تقویت آن و همکاری دو کشور در محافل بین‌المللی تاکید کردند.

ولید المعلم بر ادامه حمایت دمشق از کره شمالی و همبستگی با ملت این کشور در مقابله با «تلاش‌ها برای اعمال سیاست‌هایی که خلاف منافع ملت کره شمالی است، از جمله تحریم‌های اقتصادی آمریکا تاکید کرد».

معاون وزیر خارجه کره شمالی نیز گفت که پیونگ یانگ به حمایت خود از دمشق «در برابر جنگ با تروریسم و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه» ادامه می‌دهد.

وی ضمن تشکر از دولت سوریه بر مواضع کره شمالی در برابر تلاش‌ها برای مقابله با هیمنه آمریکا و اهمیت هماهنگی مواضع بین دو کشور در محافل بین‌المللی تاکید کرد.

فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه، شفیق دیوب مدیر اداره آسیا در وزارت خارجه سوریه، عبدالمنعم عنان مدیر اداره سازمان‌های بین المللی و همچنین سفیر کره شمالی در دمشق در این دیدار نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار