ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حمله به نوار غزه آماده می‌کند

یک رسانه رژیم صهیونیستی فاش کرد که مقامات صهیونیست به ارتش این رژیم دستور آماده‌باش برای حمله احتمالی به غزه را صادر کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ - 30April 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای یورش به نوار غزه فلسطین خبر داد.

این روزنامه امروز (سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت) نوشت که ارتش رژیم اشغالگر قدس فرمان آمادگی برای احتمال عملیات نظامی به نوار غزه در آینده نزدیک را دریافت کرده است.

بر اساس ادعای یدیعوت آحارونوت، اگر تلاش‌ها و گفت‌وگو‌ها برای آرام کردن اوضاع در جبهه غزه شکست بخورد و یا طرف‌های فلسطینی در غزه «عامدانه» این تلاش‌ها را به شکست بکشانند، احتمال دارد ارتش رژیم صهیونیستی به غزه حمله نظامی کند.

رژیم صهیونیستی به دنبال معرفی گروه‌های مقاومت در غزه به عنوان آغاز کننده حملات به سرزمین‌های اشغالی فلسطین است. این رژیم دیروز با طرح ادعای حمله خمپاره‌ای و راکتی جنبش جهاد اسلامی به سواحل فلسطین اشغالی، محدوده ماهیگری در منطقه غزه را از ۱۵ کیلومتر به شش کیلومتر کاهش داد.

جنبش جهاد اسلامی طی امروز سه‌شنبه با رد این ادعا، اعلام کرد که شاخه نظامی این جنبش هیچ‌گونه شلیکی به سرزمین‌های اشغالی نداشته و رژیم تل‌آویو با طرح این ادعای دروغین، به دنبال حمله به اهدافی مشخص در غزه بوده و قصد تحریک علیه جهاد اسلامی را دارد.

این جنبش مقاومت فلسطینی همچنین به مقام‌های رژیم صهیونیستی در باره تبعات «بازی کردن با دم شیر» هشدار داد.

نوار غزه از سال ۲۰۰۶، از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین واقع در کرانه باختری و رژیم صهیونیستی در محاصره شدید اقتصادی است. ارسال کمک‌های مالی قطر به غزه و افزایش محدوده صید در ساحل این منطقه، از جمله شروط گروه‌های مقاومت از جمله حماس، برای توافق آتش‌بس طی ماه‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار