مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

قدرت الهی و مردمی انقلاب تمام توطئه‌های دشمنان را نابود کرد

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت الهی و مردمی انقلاب تمام توطئه‌های دشمنان را نابود کرد تا این انقلاب به چهل سالگی برسد.
کد خبر: ۳۴۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ - 01May 2019

قدرت الهی و مردمی انقلاب تمام توطئه‌های دشمنان را نابود کردبه‌گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار «رسول سنایی راد» مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در نشست بصیرتی اساتید حوزه برادران و خواهران استان مرکزی با بیان اینکه هیمنه دشمنان امروز در حال فروپاشی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اکنون وارد چهل سال دوم حیات خود شده است و قدرت الهی و مردمی این انقلاب است که تمام توطئه های دشمنان را نابود کرده، تا این انقلاب به چهل سالگی برسد.

وی با بیان اینکه ترامپ طرح فرسایش قدرت جمهوری اسلامی را دنبال می کند، گفت: رئیس جمهور آمریکا دو مولفه قدرت و نفوذ انقلاب و انسجام ملی در کشور را شناخته است و با جنگ روانی و فشارهای اقتصادی، تحمیل مذاکراتی مجدد و تهیه برجامی دیگر و همچنین از بین بردن اعتماد مردم برای راه انداختن شلوغی در کشور را در راستای تخریب این دو مولفه در دستور کار قرار داه است.

سنایی راد حفظ وحدت و انسجام ملی را ضرورتی بزرگ در شرایط فعلی دانست و ادامه داد: ما باید در داخل به گونه ای عمل کنیم که به انسجامی که هم اکنون وجود دارد ضربه نزنیم چرا که دشمنان داخلی به دنبال سوء استفاده هستند.

وی گفت: اروپایی ها هم به نوعی طرح براندازی انقلاب اسلامی را دنبال می کنند این در حالی است که برخی از آنها با آمریکایی ها مخالف و برخی ها هم نظر مشترک دارند.

سردار سنایی راد با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا افزود: وضع تحریم، تحمیل فشار اقتصادی، طرح به صفر رساندن فروش نفت ایران و همچنین تروریست خواندن سپاه توسط امریکا نشان از این دارد که در آینده با چالش جدی مواجه هستیم.

وی گفت: در این شرایط نیاز است پیام رحمت و خدمت رسانی صادقانه از جمهوری اسلامی به جهان و به خصوص دشمنان منتقل شود و اکنون زمانی است که باید به آنها بفهمانیم صبر راهبردی و خویشتن داری کشور در برابر دشمنان حدی دارد و در صورت لزوم اقدام آنها را در بالاترین سطح ممکن پاسخ خواهیم داد.

سنایی راد گفت: آمریکایی ها از هرگونه اقدام نظامی علیه ایران هراس دارند و آنها می دانند اگر تنش ایجاد شود آسیب هایی که به آنها وارد خواهد شد بسیار جدی است.

وی ادامه داد: اولا اگر آمریکایی ها می دانستند که در جنگ با ایران پیروز می شوند لحظه ای درنگ نمی کردند و دوما جنگ را اگر فرسایشی بدانند اقدام نمی کنند.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: آمریکایی ها طرح هایی نرم برای انتخابات آینده در جهت دو قطبی کردن مردم دارند که یک قطب آن مذاکره با آمریکا است که باید هوشیارانه در برابر این نقشه ها عمل کرد.

سردار سنایی راد گفت: در بیانیه گام دوم ،حضرت آقا می فرمایند مردم حافظ ارزش های انقلاب هستند و از وعده های پوچ خسته شده اند به همین دلیل همه باید برای تقویت سرمایه های اجتماعی نظام کمک کنیم و در داخل شرایط اعتراضات را به گونه ای مدیریت کنیم که به اصل نظام ضربه وارد نشود و در مقابل دشمنان هم محکم و با اقتدار بایستیم.

وی در پایان گفت: آنچه مسلم است این است که فرهنگ حماسی و دفاعی ما میتواند در تاب آوری مردم در شرایط حساس فعلی ایفای نقش کند که اتصال آن با فرهنگ دفاع مقدس اثر بخشی بالاتری نیز در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار