مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران:

شهید «مطهری» با بصیرت و سیاستمدار هوشیار بود

حجت الاسلام «یدالله غلامی» گفت: شهید مطهری بابصیرت و زمان شناس و سیاستمدار هوشیار و جریان شناس بود.
کد خبر: ۳۴۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ - 01May 2019

شهید «مطهری» با بصیرت و سیاستمدار هوشیار بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در همایش بزرگداشت مقام علامه شهید «مرتضی مطهری» و روز عقیدتی سیاسی سپاه که امروز در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت زمان قدر و عظمت شهید مطهری برای مردم بیشتر می‌شود و مردم پی به ارزش‌های بیشتر این شخصیت علمی می‌برند.

وی علت ماندگاری شهید مطهری را شناخت و معرفت دقیق از دین دانست و گفت: شهید مطهری در دین و باور مردم و اعتقادات مردم شبهه و تردید ایجاد نکرد چون از دین فهم عمیق و صحیح داشت و یکی از اهداف برنامه‌های عقیدتی کسب فهم صحیح و عمیق از دین است.

غلامی با عنوان اینکه شهید مطهری با بصیرت و زمان شناس و سیاستمدار هوشیار و جریان شناس بود، افزود: این شخصیت ارزشمند در شناخت منافقین لحظه ای اشتباه نکرد و اولین کسی که اسم منافق را به کار برد.

این مسئول با بیان اینکه مبارزه کردن شهید مطهری با تحریف‌ها و منکرات از ویژگی‌های دیگرشان بود، عنوان کرد: شهید «مطهری» با شناخت صحیحی که از دین داشت حقانیت دین را ثابت کرد و در راس ویژگی‌های که از ایشان یک شخصیت جاودانه ساخت طهارت روح و قوت ایمان بود که در بیانات امام خمینی (ره) در مورد ایشان نیز آمده است.

غلامی رمز جاودانگی قلم و قدم و پاسداری و سخن و... را در بصیرت دانست و گفت: امروز جریانات سیاسی فراوانی باعث گمراهی می‌شوند و باید با هوشیاری در شناخت جریانات سیاسی قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار