جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه‎ای اعلام کرد؛

تمامی دستگاه‎ها و مسوولان در گسترش امنیت و استقرار نظم گام بردارند

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‎ای ضمن تسلیت شهادت روحانی همدانی از تمامی دستگاه‎ها و مسوولین خواستار گسترش امنیت، استقرار نظم و جلوگیری از هرج و مرج در جامعه شد.
کد خبر: ۳۴۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ - 01May 2019

تمامی دستگاه‎ها و مسوولان در گسترش امنیت و استقرار نظم گام بردارندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس،‌ جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‎ای ضمن تسلیت شهادت روحانی همدانی از تمامی دستگاه‎ها و مسئولین خواستار گسترش امنیت، استقرار نظم و جلوگیری از هرج و مرج در جامعه شد.

در  این بیانیه آمده است:

عروج ملکوتی روحانی شهید حجه‎الاسلام مصطفی صادقی را به خانواده آن شهید، روحانیت انقلابی و مبارز و به خصوص جامعه روحانیت همدان تبریک و تسلیت عرض می‎کنیم.

جامعه روحانیت مبارز کشور در این بیانیه خاطر نشان کرد: اسلام عزیز با جان‎نثاری این فرزانگان، راه پرفروغ و عزت‎بخش و حیات‎آفرین خود را تداوم بخشیده است و بی‎شک این افتخارآفرینی امتداد خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر ضرورت استقامت بر مسیر و رسالت والای روحانیت و آمادگی روحانیت انقلابی بر جان‎فشانی، ایثار، تلاش بی‎وقفه و مبارزه بی‎امان در راه تحقق اهداف نظام اسلامی و سعادتمندی ملت مسلمان ایران آمده است: جامعه روحانیت مبارز از همه دستگاه‎ها، مسوولین و کارکنان بخش‎های مختلف انتظار دارد تا با همه توان در گسترش امنیت ، ثبات ،استقرار نظم و جلوگیری از هرج و مرج فروگذار نباشند و اجازه ندهند بدخواهان و کجروان وقفه‎ای در این مسیر ایجاد کرده و اخلالگران و بداندیشان ذهن مردم و به خصوص جوانان را با شایعه‎پراکنی مسموم کنند.

از خداوند متعال علو درجات آن شهید والامقام و صبر و اجر برای خانواده و همه بازماندگان و همرزمان شهید او و عزت بیشتر اسلام و مسلمین را خواستاریم.

به گزارش دفاع‌پرس، حجت‎الاسلام «مصطفی قاسمی» 46 ساله ظهر شنبه مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت‎الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به قتل رسید.

انتهای پیام/ 365

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار