افندی‌زاده اعلام کرد؛

آمادگی شهرداری برای افزایش علائم راهنمایی و رانندگی در ۳۰ کیلومتری تهران

نماینده شهرداری تهران در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی تابستان از آمادگی شهرداری برای افزایش علائم راهنمایی و رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 01May 2019

آمادگی شهرداری تهران برای افزایش علائم در ۳۰ کیلومتری شهر تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «شهریار افندی‌زاده» نماینده شهرداری تهران در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی تابستان اظهار داشت: با توجه به اینکه تهران شهری مسافرپذیر است، آمادگی داریم که با همکاری پلیس، علائم راهنمایی و رانندگی را در ۳۰ کیلومتری شهر تهران افزایش دهیم.

افندی‌زاده با بیان اینکه ۱۴ خرداد مصادف با سی‌ام ماه مبارک رمضان است، گفت: پیش‌بینی شده است که مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) بعدازظهر برگزار شود.

وی ادامه داد: سعی شده است که در این زمینه، حمل و نقل عمومی بیشتر مورد توجه باشد و کمتر از خودروهای شخصی استفاده شود.

نماینده شهرداری تهران در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی تابستان عنوان کرد: قطارهای مترو به منظور خدمات‌رسانی به زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) با فاصله چهار دقیقه تردد خواهند کرد.

افندی‌زاده گفت: ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به‌منظور جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در این مراسم، هزار دستگاه اتوبوس برای ارگان‌ها و هزار دستگاه اتوبوس نیز برای بازگرداندن زائران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پارکینگ‌هایی‌ها برای اتوبوس‌هایی که از استان‌های دیگر، شرکت‌کنندگان را به این مراسم انتقال می‌دهند در نظر گرفته شده است و شهرداری‌های مناطق ۱۹ و ۲۰ مسئولیت تکمیل علائم و خط‌کشی معابر را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار