فرمانده کل سپاه:

رشد کیفی ماموریت‌های ناجا به وضوح قابل مشاهده است

سرلشکر سلامی در دیدار با سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی امروز بحمدلله مجموعه‌ای انقلابی و مقتدر است که رشد کیفی آن را در انجام مأموریت‌های متعدد بوضوح می‌توان مشاهده کرد.
کد خبر: ۳۴۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 01May 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه 11 اردیبهشت) با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز بحمدلله مجموعه‌ای انقلابی و مقتدر است و رشد کیفی ناجا را در انجام مأموریت‌های متعدد این مجموعه مردمی بوضوح می‌توان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه شیاطین عالم گرد هم آمده‌اند تا نگذارند ایران اسلامی رنگ آرامش به خود ببیند، گفت: نیروی انتظامی ما امروز با با اقتدار، رشادت و حضوری مداوم و شبانه روزی با رویکردی مردمی به بهترین شکل به ایفای نقش می‌پردازد.

فرمانده کل سپاه همکاری مردم با نیرو‌های مسلح و برقرار کنندگان نظم و امنیت را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: رشد شخصیت پلیس به لحاظ حرفه‌ای، اجتماعی و حتی ظاهری امروز به بهترین شکل صورت گرفته است.

وی پیشرفت‌های ناجا در حوزه‌های آموزشی و تجهیزاتی را امیدبخش توصیف و تصریح کرد: فن ارتباط اجتماعی در نیروی انتظامی ما به خوبی تمرین و تجربه شده و این مهم موجب ایجاد رضایتمندی در مردم گردیده است.

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب سرلشکر سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه گفت: نیروی انتظامی امروز با بهره گیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش مردم ایران است.

سردار اشتری تصریح کرد: هماهنگی و همدلی ناجا با سپاه و بسیج دستاورد‌ها و برکات زیادی را در راستای تامین امنیت برای نظام و کشور به همراه داشته و این همدلی و هماهنگی باید روز به روز ارتقا یابد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها