دیدار اعضای ستاد هفته عقیدتی سیاسی سپاه ایرانشهر با مولوی «کریم‌زایی»

به مناسبت سالروز شهادت استاد «مرتضی مطهری» و روز معلم، اعضای ستاد هفته عقیدتی سیاسی سپاه ایرانشهر با امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۳۴۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 01May 2019

دیدار عقیدتی سیاسی سپاه ایرانشهر با امام جمعه اهل سنتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد «مرتضی مطهری» و روز معلم اعضای ستاد هفته عقیدتی سیاسی سپاه ایرانشهر با مولوی «عبدالصمد کریم‌زایی» امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.

«خدامراد بامری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفتمان اسلام است چرا که در قبل از انقلاب اسلامی گفتمان حاکمیت لیبرالیسم و کمونیسم حاکم بود و اسلام در حاشیه بود، ولی با تشکیل انقلاب اسلامی این دو ادیشه به حاشیه رفت.

در ادامه مولوی کریم‌زایی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم به معلمین عزیز گفت: قبل از انقلاب اسلامی در مدارس علوم قرآنی اصلا عنوان درسی وجود نداشت حتی خود معلمین هم از مسائل قرآنی فاصله داشتند ولی به برکت انقلاب اسلامی می‌بینیم که در حال حاضر بهترین قاریان قرآن از همین معلمین عزیز هستند و به برکت همین انقلاب اسلامی در قبل از انقلاب همین شهر ایرانشهر 5 مسجد داشت ولی هم اکنون بالغ بر 145 مسجد در ایرانشهر وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها