سرلشکر موسوی:

تمرین مداوم بازی جنگ توسط ارتش/ تهدیدات امروز جدی است

فرمانده کل ارتش گفت: امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم.
کد خبر: ۳۴۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ - 01May 2019

تمرین مداوم بازی جنگ توسط ارتش/ تهدیدات امروز جدی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش صبح امروز در دوازدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: تهدیدات امروز جدی است؛ البته این تهدیدات در مرحله نخست، زمینی نخواهد بود؛ اما نیروی زمینی باید آمادگی خود را حفظ کند و ارتقا ببخشد.

وی افزود: امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی انسانی از مهمترین عوامل پیروزی در عرصه نبرد محسوب می‌شود و توجه به عامل نیروی انسانی در سطوح مختلف باعث پیشرفت نیرو‌های مسلح است.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: اینگونه مصطلح شده که توان نظامی را موجودیت تسلیحات می‌گویند؛ با این تعریف، ارتقای توان بیشتر به دست معاون آماد و جهادخودکفایی است که باید تجهیزات نوین‌تری تولید کنند.

امیر موسوی با اشاره به خدمات نیروی زمینی در امدادرسانی به سیل زدگان اظهارداشت: نیروی زمینی ارتش در مناطق گلستان، خوزستان و لرستان و مناطقی که به عنوان معین وارد شده بود عملکرد مطلوبی را از خود نشان داد.

وی افزود: شما عزیزان موفق شدید مدال‌های بی‌نظیری را از حضرت آقا دریافت کنید، ایشان فرمودند ارتش به شعار ارتش فدای ملت صادقانه عمل کرد و این فرمایش بیانگر توجه خاص حضرت آقا به شما عزیزان است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه حضرت آقا این ظرفیت را در ارتش دیدند و آن مطالب ارزشمند را در خصوص ارتش عنوان کردند، افزود: وقتی یک شخصیتی همچون فرمانده معظم کل قوا که در جایگاه نائب امام زمان(عج) قرار دارند و از همه امور مطلع هستند، می‌فرمایند که ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است. و بعد نیز فرمودند آدم می‌تواند ارتش را سردست بگیرد و به ملت و ملل اسلامی ارائه کند؛ لذا باید خدا را برای دریافت چنین مدال افتخاری شاکر باشیم و حرکت رو به جلو را تسریع کنیم.

وی گفت: مهندسی هوانیروز نیروهای پیاده و همه نیروهایی که درگیر کار امدادرسانی بودند، شب‌های متوالی را در گل و آب گذراندند و با ناملایمات سازگاری کردند.

سرلشکر موسوی با تاکید بر ترویج معنویت محوری در سطح ارتش و نیروهای مسلح گفت: معنویت محوری امروز یعنی اینکه کار را برای خدا بکنیم و پاداش مان هم از او بخواهیم.

وی با اشاره به فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه ارتش ما امروز از هر زمانی متدین تر و کارآمدتر است، گفت: ارتش هیچگاه در طول این ۴۰ سال در این سطح از منزلت نبوده است که مسئولان نیز به آن اذعان دارند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش مردانه پای کار آمد، گفت: اخیرا چند وزیر آمدند به دفتر من از زحمات شما تعریف کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار