معاون عملیات اورژانس کشور خبر داد؛

کاهش تلفات سوانح رانندگی در ایام نوروز/ انتقال ۳۷ هزار مصدوم به مراکز درمانی

حسن نوری از کاهش تلفات سوانح رانندگی در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۳۷ هزار مصدوم به مراکز درمانی کشور منتقل شدند.
کد خبر: ۳۴۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 01May 2019

کاهش تلفات سوانح رانندگی در ایام نوروز/ اعزام ۳۷ هزار مصدوم به مراکز درمانیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حسن نوری» معاون فنی و عملیات اورژانس کشور امروز در جلسه هماهنگی طرح ترافیکی تابستان اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‎گرفته توانستیم تلفات حوادث رانندگی را کاهش دهیم، در ۳۰ کیلومتر منتهی به شهر‌ها مشکل روشنایی و علائم رانندگی داریم که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: سال گذشته در طبقه‎بندی جهانی تعداد کشته‎شده‌های حوادث ترافیکی ایران ۲۴ هزار و ۸۹۶ نفر ثبت شده بود که امروز به حدود ۱۶ هزار نفر رسیده است.

نوری با بیان این‎که با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۲۰ دستگاه آمبولانس از ۴۰۰ آمبولانس اورژانس از گمرک ترخیص شده است، گفت: از پلیس می‌خواهیم فرآیند پلاک‌گذاری را تسریع کند.

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور با بیان این‎که پوشش خدمات پیش‎بیمارستانی سازمان اورژانس افزایش داشته است، تصریح کرد: سازمان اورژانس در انتقال مصدومان به بیمارستان‌ها افزایش ۱۱.۴ درصدی داشته است.

وی با بیان این‎که در ایام نوروز ۴۳ هزار و ۱۷۳ ماموریت توسط نیرو‌های اورژانس صورت گرفت، گفت: در این ماموریت‌ها بیش از ۳۷ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل و بیش از ۱۱ هزار نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها