سردار هادیانفر خبر داد؛

کاهش ۲۲ درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز امسال/ ۸۶۲ نفر در نوروز ۹۸ جان باختند

رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش ۲۲ درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ - 01May 2019

کاهش ۲۲ درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز امسال/ ۸۶۲ نفر در نوروز ۹۸ جان باختندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا امروز در جلسه هماهنگی طرح ترافیکی تابستان با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از ۱۰۷ هزار نیرو از پلیس و سازمان‌های خدماتی برای برقراری نظم و امنیت در طرح نوروز ۹۸ حضور داشتند، اظهار داشت: در ایام نوروز شاهد کاهش چشمگیر تعداد جان‌باختگان بودیم و بیش از ۲۲ درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشتیم.

وی بیان کرد: حضور جدی و همدلی همه دستگاه‌ها نشان داد که می‌توان به شاخص‌های تعیین شده، دست یافت و خدا را شاکریم که توانستیم به این درصد کاهش دست پیدا کنیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به جان باختن هزار و ۱۰۹ در تصادفات نوروز سال گذشته ادامه داد: در نوروز امسال ۸۶۲ نفر جان باختند که با وجود افزایش دو درصدی سفر‌ها، آمار مجروحان و تصادفات به نسبت سال قبل کاهش داشته است.

سردار هادیانفر گفت: برای اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه به‌خصوص در مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام (ره) در ۱۴ خرداد پیش‌بینی‌های خوبی شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هدف‌گذاری برای سال ۹۸ تدوین شده است، افزود: امیدوارم طبق هدف‌گذاری صورت گرفته، در سال ۹۸ به کاهش ۱۲ درصدی تصادفات دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها