برگزاری مراسم تکریم و معارفه جانشین سپاه امام صادق (ع) در بوشهر

مراسم تکریم جانشین سابق و معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز با حضور معاون بازرسی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ - 01May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، مراسم تکریم جانشین سابق و معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز با حضور معاون بازرسی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان در سالن 22 بهمن سپاه بوشهر برگزار شد.

در این آیین «علی رزمجو» با بیان اینکه جابجایی‌ها یکی از ابزار قدرتمند ارتقاء سپاه محسوب می‌شود، اظهار داشت: در مجموعه سپاه، افراد با توانایی‌های بالقوه‌ای که دارند توسط فرماندهی، بازرسی و دیگر دست‌اندرکاران شناسایی و برای به‌ کارگیری آنها در مسئولیت‌های دیگر برنامه‌ریزی می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این عزل و نصب‌ها در بین کارکنان موجب تحرک و انگیره‌های بالای فردی و سازمانی می‌شود که نظام‌های مستعد از این ویژگی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه سپاه در پاسداشت از ارزش‌ها در کنار دیگر نیروهای نظامی سینه سپر کرده است، تصریح کرد: هر سال که از عمر پر برکت سپاه می‌گذرد، کارکردها ارتقاء پیدا کرده و بن‌بست‌ها شکسته است.

رزمجو با اشاره به خدمات ارزنده جانشین سابق فرماندهی سپاه امام صادق (ع)، خاطرنشان کرد: سرهنگ خرمدل در طول مدت حضور خود در استان با تلاش‌های طاقت فرسا و شبانه‌روزی خود، خدمات شایانی را در مجموعه سپاه استان بوشهر به جا گذاشت و امیدواریم در مسئولیت جدید فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد همانند گذشته و با روحیه مدیریت جهادی، موفق و پیروز باشد.

«عبدالرضا دشتی» جانشین جدید سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تشکر از مجموعه فرماندهی سپاه استان، اظهار داشت: از تمام کسانی که این اعتماد به بنده را برای این مسئولیت خطیر داشتند، تشکر و قدردانی ‌می‌کنم.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و آینده و افق بسیار روشن سپاه، ابراز داشت: زمانی دغدغه و تلاش برای وارد کردن تجهیزات و امکانات اولیه را به کشور داشتیم اما امروز دشمن در تلاش است که امکانات پیشرفته ما به محور مقاومت نرسد که این نشان از توانمندی انقلاب اسلامی است.

در این مراسم سرهنگ دشتی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معارفه شد. همچنین حکم وی که توسط سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه به امضا رسیده بوده به وی اعطا شد.

در این مراسم همچنین از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ حمید خرمدل جانشین پیشین فرماندهی سپاه استان بوشهر تقدیر و تشکر شد. سرهنگ خرمدل در حال حاضر فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویر احمد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها