نماینده ولی فقیه در لرستان:

زمینه ایجاد اشتغال در لرستان فراهم شود

آیت‌الله «میرعمادی» گفت: آنچه که امروز در استان لرستان بسیار ضروری است مسئله اشتغال بوده و امروز ایجاد اشتغال بالاترین عبادت در استان است.
کد خبر: ۳۴۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ - 01May 2019

زمینه ایجاد اشتغال در لرستان فراهم شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان عصر امروز در جلسه امضا تفاهم نامه مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مدیریت و راهبردی طرح پیشرفت، آبادانی و توسعه شهرستان‌های «کوهدشت» و «دلفان» استان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به سیل اخیر لرستان اظهار داشت: این سیل علاوه بر خرابی‌های عظیمی که داشت، قابل انکار نیست آزمون بزرگی برای دستگاه‌های اجرایی، دولت، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های انقلابی بود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچون سایر موارد در سیل لرستان از آزمون سربلند و پرافتخار بیرون آمد و بدون اغراق امیدی که مردم سیل‌زده دارند به وعده‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که عملیات اجرایی این وعده‌ها آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مرکز امید محرومان، نیازمندان و گرفتاران شده که مایه افتخار و مورد رضایت خداوند و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق سیل زده لرستان بیان کرد: اهدا بیش از ۱۰ هزار لوازم خانگی، ۱۵ هزار لوازم‌التحریر، ایجاد سه هزار شغل از مهمترین خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، ولی جای یک مورد کمک به عشایر دامدار در اقدامات این ستاد خالی بود که امروز وعده دادند برای عشایری که گوسفندانشان در سیل اخیر تلف شده‌اند مصوبه‌ای در نظر بگیرند همچنین در ساخت خانه‌ها نیز مشارکت می‌کنند.

میرعمادی گفت: آنچه که در استان لرستان بسیار ضروریست مسئله اشتغال است و امروز ایجاد اشتغال بالاترین عبادت در استان است و هر کسی که می‌خواهد عبادت کند بیاید در استان لرستان اشتغال ایجاد کند.

وی تصریح کرد: کسب تجربه سنگین و ارزشمند در زمینه امداد و نجات از مهمترین فواید سیل بود به گونه‌ای که قابل انتقال به دنیاست این تجربه بزرگی که بتواند این حجم عظیم گل ولای را ظرف کمتر از یک ماه و همچنین مشکل آب، برق، گاز، تلفن و تا حدودی بازگشایی راه‌ها کمتر از تجربه دوران دفاع مقدس نیست بر همین اساس مدیرانی که در سیل اخیر تلاش کردند و سربلند بودند امروز سرمایه عظیمی برای کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مرکز ناباروری خرم‌آباد که به همت بنیاد برکت در استان لرستان راه‌اندازی شد اخیر دوقولو ثمر داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها