جمعیت جانبازان:

مبارزه با شبکه‌های قدرت، حمایت مردم از دستگاه قضا را به‌دنبال دارد

جمعیت جانبازان اهتمام تحسین‌برانگیز قوه قضاییه برای در دستور قرار دادن فرمان هشت ماده‌ای بر زمین مانده مقام معظم رهبری در تاریخ 10 اردیبهشت 1380 در زمینه مبارزه با فساد و برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی را امیدبخش و شوق‌انگیز خواند.
کد خبر: ۳۴۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ - 01May 2019

به گزارش گروه اخبار اخلی دفاع‌پرس، اعضای شورای هماهنگی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تازه‌ترین نشست خود و با تجلیل از روز کارگر در آستانه حلول ماه مبارک رمضان ضمن آرزوی بهره‌مندی شایسته از معرفت و نورانیت‌های ماه پیش‌رو و رسیدن به فیض بیکران شب‌های قدر، به بحث درباره مسائل روز داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند.

این جمعیت شهادت ۳۷ تن از مبارزان مدنی در عربستان و رفتار جنایتکارانه در نحوه به شهادت رساندن آن‌ها را نتیجه بغض و کینه آل سعود نسبت به اسلام انقلابی دانست و اظهار داشت: این اقدام نشان‌دهنده حرکت رژیم سعودی در راستای تامین منافع آمریکا و صهیونیسم در منطقه است.

جمعیت جانبازان معطر شدن فضای جامعه در چهلمین سالگرد شهید مطهری را فرصت جدیدی برای بازخوانی آن اندیشه ناب و مطهر برشمرد و تاکید امام خمینی (ره) نسبت به تایید همه آثار آن شهید بلااستثنا را راهگشا برای مطالعه دانست.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان افزودند: جامعه با قرار گرفتن در سیر مطالعاتی آثار آن شهید تطهیر اندیشه و روان و زلال اندیشه‌های ناب تجربه خواهد کرد و پیشتازی و پرچمداری روحانیت آگاه انقلابی در لحظه لحظه‌های انقلاب، بارز و برجسته است. بغض و کینه منحرفان و منافقان و نظام سلطه با این نقش پیشتاز از محراب‌های به خون آغشته آن‌ها تا تقدیم بیش از چهار هزار شهید روحانی مبارزات انقلاب و دفاع مقدس و حضور جهادی آنان در عرصه‌های اجتماعی، نشانه‌های تکثیر آن روح مطهر در کالبد ده‌ها هزار طلبه جوان است که اکنون شاهد بازنمایش آن در صحنه‌های امداد سیل‌زدگان هستیم.

این جمعیت در ادامه به موضوع شهادت مظلومانه و شکوهمند طلبه جوان همدانی، مصطفی قاسمی پرداخت و تاکید کرد: این واقعه نتیجه خون‌آورد شهادت روحانیون پیشتازی است که مطهری ۴۰ سال قبل خود را سپر بلا و آماج تیر‌های آنان قرار داد. اما ذوق زده گان گسترش پهنای باند بدانند بدون اعمال نظارت بر ترور و تخریب موجود در فضای مجازی تهاجم به هویت، اخلاق، حیثیت و شرافت جامعه افسار گسیخته بر قرار است و خسارات آن به مراتب سنگین‌تر از حجوم سییل اخیر به خانه و کاشانه مردم است.

ما گلایه‌مند بی تفاوتی شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به باور و فرهنگ عمومی هستیم.

جمعیت جانبازان اهتمام تحسین‌برانگیز قوه قضاییه برای در دستور قرار دادن فرمان هشت ماده‌ای بر زمین مانده مقام معظم رهبری در تاریخ 10 اردیبهشت 1380 در زمینه مبارزه با فساد و برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی را امیدبخش و شوق‌انگیز خواند و ادامه داد: حمایت تمام‌قد رزیس قوه از قضات به منظور نفوذناپذیری برای انشا و اجرای احکام، پاکسازی قوه از عناصر ناکارآمد، توجه به رضایت و اعتماد مردم به عنوان، ولی نعمتان انقلاب، گستردن چتر مهر و امنیت قضایی و اخلاقی بر سر جامعه و مبارزه علنی با مصادیق فساد و ساختار‌ها و فرآیند‌های فسادزا در همکاری با قوای دیگر، افق‌های امیدبخش و روشنی را پیش‌رو قرار می‌دهد.

این جمعیت تاکید کرد: مبارزه با دانه درشت‌ها و پیوندخوردگان با شبکه‌های قدرت و ثروت و سیاست می‌تواند گسترده حمایت آحاد مردم را از قوه قضاییه به همراه داشته باشد. همچنین تاسیس معاونت هنری و یا جایگاهی که بتواند پرونده‌های موفق قضایی را به زبان هنر در قالب فیلم، سریال و ... به جامعه عرضه کند و آموزش و تربیتی مستمر و به دور از ولنگاری‌های مرسوم هنری در ساخت فیلم‌ها دنبال کند، چهره قوه قضاییه را از جایگاهی برای قضاوت و داوری تا جایگاه بلند ارائه سبک زندگی بالا خواهد برد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی معتقد است آشفتگی و استیصال آمریکا در اتخاذ تصمیم در قبال ایران و سرپوش گذاشتن بر شکست‌های پی‌درپی، فرصت‌های تاریخی و بی‌نظیر برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی است تا یاغی‌ترین رئیس‌جمهور شجره خبیثه را از فضای حاکم بر آمریکا را به بند بکشد.

این جمعیت با اشاره به اینکه محافل کارشناسی چهره بی‌منطق‌تر و گستاخ‌تر و شکست خورده‌تر از ترامپ، آن‌گونه که موج سنگین مقابله ملت‌ها علیه نظام سلطه را برانگیخته باشد، سراغ ندارد، افزود: شکست سنگین‌ترین طراحی‌های حضور در منطقه اعم از حضور آمریکا به پشتیبانی از داعش در سوریه و عراق، عیان است؛ کمااینکه این حضور به پشتیبانی از صهیونیسم در فلسطین نیز نفرت مردم فلسطین را به دنبال داشت و در یمن و دیگر کشور‌های منطقه نیز موجب دامن زدن به نفرت علیه امریکا شده است. این نفرت دامن‌گیر آل سعود که در خونریزی در منطقه با امریکا همدست است نیز شده است.

اعضای شورای هماهنگی جمعیت جانبازان به روز نگه داشتن این تصویر نفرت انگیز از شیطان بزرگ و همدستانش را حائز اهمیت دانسته و تاکید کردند: عرضه این تصویر راه را برای سقوط این قدرت رو به افول کوتاه‌تر خواهد کرد.

جمعیت جانبازان مماشات برخی از مشاوران و تصمیم سازان سیاست خارجی در قبال گستاخی و یاغی‌گری‌های هیئت حاکمه آمریکا را غیرقابل قبول و نشان‌دهنده تکرار محاسبات گذشته آن‌ها نسبت به هدف مشترک اتحاد عبری، غربی، عربی دانسته و خاطرنشان کرد: کوچک و کم اهمیت نشان دادن اهانت ترامپ به ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف رای آوری لوایح مرتبط با FATF روی دیگر سکه و نشان‌دهنده تکرار وادادگی و واسپاری‌های تاریخی در برجام است. مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور باید با مبنا قرار دادن منشور گام دوم نظر و عمل خود را مهندسی و منطقی کنند، آنجا که مقام معظم رهبری در این منشور درباره مذاکره با آمریکا تصریح کرده‌اند: «در مورد آمریکا حلّ هیچ مشکلی متصوّر نیست و مذاکره با آن جز زیان مادّی و معنوی محصولی نخواهد داشت».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار