فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

مرمت 200 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده مازندران توسط گروه‌های جهادی

سردار محمدحسین بابایی از مرمت 200 واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل مازندران توسط گروه‌های جهادی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ - 01May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران عصر امروز (چهارشنبه 11 اردیبهشت) در بازدید از اقدامات گروه های جهادی در منطقه سیل زده سیمرغ در گفت‌وگو با خبرنگاران از تعمیر و مرمت 200 واحد مسکونی سیل زده خبر داد و اظهار داشت: با همت گروه های جهادی حاضر در منطقه اعم از پاسداران لشکر 25 کربلا، پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ها، طلاب و دانشجویی، 200 واحد مسکونی سیل زده تا به امروز مرمت شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به بحران سیل که هفته پایانی سال 97  در مازندران رخ داد، حضور نیروهای داوطلب مردمی را قوت قلب مردم سیل زده دانست و اظهار کرد: وظیفه دینی، اعتقادی و انسانی ماست که به مردم نیازمند کمک کنیم.

سردار بابایی با یادآوری انعقاد قرارداد سپاه کربلا با بهزیستی و کمیته امداد برای ساخت 190 واحد مسکونی مددجویان سیل زده، افزود: الحمدالله با تقسیم کاری که در این مناطق صورت گرفته است، هر شهرستانی برای رفع بخشی از مشکلات مناطق سیل زده مشغول به کار شد و  همچنین پنج استان معین هم برای ساخت واحد های مسکونی و تهیه مصالح ساختمانی فعال هستند و هر زمینی که مراحل قانونی آن طی شود، بسیج سازندگی با همکاری گروه های جهادی موظف شد ظرف 90 تا 100 روز کاری، خانه را ساخته و تحویل نیازمندان بدهد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر کمک های مردمی از روز آغاز سیل تا به امروز گفت: در کنار پیگیری بازسازی خانه های همچنان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همچنین دریافت مصالح ساختمانی و حضور نیروهای کار هستیم.

سردار بابایی اشاره ای هم به لایروبی رودخانه ها که با هماهنگی آب منطقه ای توسط سپاه در حال انجام است کرد و گفت: برای لایروبی سردهنه ها هم  اعلام آمادگی می کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان خاطرنشان کرد: بسیج مرد همه میدان هاست و اگر کاری روی زمین بماند را با کمک مردم به سرانجام می رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها