دفاع مقدس تابلویی است که قدرت سلاح ایمان را به نمایش گذاشت

امروز بدون شک روز جنگ نرم است و ما باید هوشیار تر از گذشته باشیم. امروز جانفشانی ها در عرصه فرهنگ است و قطع به یقین برای پیروزی در این جبهه روش ما و الگوی ما باید برگرفته از ایمان و صداقتی باشد که رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس را سرافراز و پیروز کرد و راهشان را همچون راه حسین (ع) جاودانه.
کد خبر: ۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳ - 21September 2013

دفاع مقدس تابلویی است که قدرت سلاح ایمان را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغازهفته ی دفاع مقدس بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد.
 
بار دگر زمان یادآوری روزهایی رسید که به حق در قله تاریخ ایثار و جانفشانی ها در این مرزو بوم می نشیند.آری! روزها و سال هایی که برای بیان خوبی ها و برکاتش نه فقط یک هفته که ماه ها و شاید سال ها لازم باشد.

دفاع مقدس، تابلوی تمام نمای عشق و ایثار ملت بزرگ ایران و نمادی گویا از جلوههای غرورآفرین و افتخارآمیزی است که استقامت و پایداری دلیر مردان ایران را در برابر تجاوز ناجوانمردانه نیروهای بعثی به زیبایی به نمایش درآورده است . دفاع مقدس تابلویی است که قدرت سلاح ایمان را درکارزار نبرد با استکبار جهانی در مقابل چشمان حیرتزده جهانیان به نمایش گذاشت و با صبر و ایمان و توکل فرزندان برومند خمینی کبیر بر خداوند سبحان ، همراه با عزم و اراده پولادین و روحیه شهادت طلبی جوانان عاشق شهادت ، تمامی معادلات در عرصة نظامی و استراتژیک را برهمزده و دشمن تا دندان مسلح را سر جای خود نشاند و از عزم و رزم خود،گنجینهای عظیم ساخت تا نگاه تمام آزادیخواهان را به فضایل گرانبهای انسانی، همچون پایمردی و رشادت دلیرانه در حفظ اصول و ارزشهای انسانی ـ اسلامی و خودباوری عزتمند و توکلمدار، معطوف دارد و پویندگان راه حقیقت را بار دگر از قدرت و تأثیر شگرف روح ایمان و ایثار و شهادت در دفع تجاوز و تحکیم پایهها و بنیادهای الهی ،آگاه سازد.

دفاعمقدس،مجموعهایسترگ از برجستهترینافتخاراتملتایراناست که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به همه بشریت آموخت که برای حفظ شرافت و غیرت ملی وعزت دینی، بایستی با پایداری و مقاومت مقدس در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد. ایستادگی درسی است که قالب نمی پذیرد و البته زمان بردار هم نیست. آنجا که می خوانیم: " کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" پس مقاوت هست تا وقتی که دشمن هست. دشمن هست تا وقتی که پایبندی به آرمان ها هست و تا حق و باطل هست. آرمان هایی که ریشه در دینداری و آزادیخواهی این ملت تاریخ ساز دارد. ریشه ای مستحکم و عمیق که با جان و قلب ما عجین شده است. اکنون که دشمن در هیبتی دیگر جلوه نمایی می کند و می داند که توان ایستادگی در برابر اراده سترگ غیورمردان ایرانی را در عرصه توپ و تانک و مسلسل ندارد با تاکتیکی دیگر و همچون ماری خوش خط و خال در تلاش نفوذ و رخنه است. امروز بدون شک روز جنگ نرم است و ما باید هوشیار تر از گذشته باشیم. امروز جانفشانی ها در عرصه فرهنگ است و قطع به یقین برای پیروزی در این جبهه روش ما و الگوی ما باید برگرفته از ایمان و صداقتی باشد که رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس را سرافراز و پیروز کرد و راهشان را همچون راه حسین (ع) جاودانه.

ما کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان کارکنان یکی از قطب های فرهنگی کشور، عهدی دگر با آرمان های شهدا و ایثارگران می بندیم. ما خود را سربازان مطیع رهبر فرزانه و آگاه انقلاب می دانیم که به حق درباره جنگ نرم بیم داد و لزوم حفظ هوشیاری را در این برهه حساس گوشزد کرد. ما می دانیم که باید ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هشت ساله باشیم چرا که جنگ را نه تنها پایان یافته نمی دانیم، بلکه ابعاد و پیچیدگی های آن را بیشتر از گذشته می دانیم. پس ما آماده ایم و فان حزب الله هم الغالبون.

نظر شما
پربیننده ها