نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان؛

شهید مطهری تئوریسین انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام «عبدالرضا رستگار» گفت: شهید مطهری در تحولات جوانان و دانشجویان نقش بسیار مؤثری داشته به گونه‌ای که مقام معظم رهبری ایشان را تئوریسین انقلاب می‌داند.
کد خبر: ۳۴۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ - 02May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا رستگار» نماینده ولی فقیه در سپاه استان خوزستان امروز (پنج‌شنبه) در همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن گرامی‌داشت هفته معلم، اظهار داشت: پاسداران قدر خود را بدانند، چرا که در عالم هستی لشکری بهتر از سپاه نداریم و دوست و دشمن به این موضوع اعتراف دارند.

رستگار با اشاره به اینکه پاسداران عشق‌ورزی خود را به خدا، ولایت و مردم در سیل اخیر به خوبی به منصه ظهور رساندند، گفت: پاسدار باید عاشق بوده، سختی، راحتی و شب و روز را در خدمت به مردم نشناسد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری بهترین پاسدار عقیده در نظام بود، افزود: در حال حاضر پاسداران در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که در دفاع از عقیده و انقلاب اسلامی در هر جای دنیا هم که باشد از جان و تمام هستی خود دریغ نخواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه شبهاتی که از قدیم ما با آن روبرو بوده‌ایم در حال حاضر رنگ و لعابش عوض شده است، یادآور شد: هیچ شبهه‌ای وجود ندارد مگر اینکه شهید مطهری در آثار خود به آن پاسخ داده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان خوزستان خاطرنشان کرد: شهید مطهری در تحولات جوانان و دانشجویان نقش بسیار مؤثری داشته به گونه‌ای که مقام معظم رهبری ایشان را تئوریسین انقلاب می‌داند.

رستگار با اشاره به اینکه امروز مهمترین موضوعی که نخبگان جهان را به خود مشغول کرده، دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند موضوع مهدویت است، اظهار داشت: قدرت منطقه‌ای و جهانی نظام مقدس اسلامی ایران و تزلزلات روزافزون استکبار جهانی دشمنان را به این نتیجه رسانده که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب مهدی (عج) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه امروز استکبار در مقابله با ایران افسردگی گرفته و به شدت عصبانی و ناامید است، گفت: دشمن در ایستادگی مردم ایران در برابر شرایط داخلی و خارجی به شدت خود را به در و دیوار می‌زند تا شاید بتواند ذره‌ای تزلزل ایجاد کند.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و سیاسی مجموعه تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار