در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات لاریجانی درباره افزایش قیمت بنزین

رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در رابطه با موضوعات مطرح شده در مورد افزایش قیمت بنزین ارائه کرد.
کد خبر: ۳۴۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 02May 2019

توضیحات رئیس مجلس درباره موضوع افزایش قیمت بنزینبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید هاشمی‎نژاد مشهد شد و مورد استقبال مسوولان استانی و نمایندگان استان خراسان رضوی قرار گرفت.

لاریجانی در پاویون فرودگاه در جمع خبرنگاران در تشریح سفر به استان خراسان رضوی، اظهار داشت: اولین هدف ما زیارت حرم امام رضا (ع) و همچنین عرض سلام و ارادت به مردم شریف استان خراسان است.

وی افزود: همچنین براساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده قرار است که در نشست شورای اداری استان مسائل آبادانی منطقه مورد بررسی قرار گیرد البته اخیرا آقای استاندار برنامه‎های استان را در نشستی ارائه کرده‎اند، از این‎رو در نشست شورای اداری تمام این برنامه‎ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین قرار است سفری به شهر تربت حیدریه داشته باشیم که حضور در مراسمی به مناسبت روز معلم و بازدید از کارخانجات و اقدامات تولید منطقه بخشی از برنامه‎های این سفر خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال افزایش قیمت بنزین در روزهای آتی، گفت: تلویزیون امروز در این رابطه اعلام کرد که موضوعات مطرح شده در شبکه‎های مجازی درست نیست و هنوز باید مباحث پخته‎تر مورد بررسی قرار گیرد البته در این رابطه در نشست سران قوا بحث و مقرر شد که این موضوع به گونه‎ای اجرا شود که هم قانون رعایت شده و هم به مردم فشاری وارد نشود از سوی دیگر قانون اجازه داده که این موضوع با شرایطی انجام شود.

پایان پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار