معاون سیاسی فرماندار قزوین:

بزرگداشت آزادسازی خرمشهر نشان از عزم و اراده دینی و همت ملت ایران دارد

«عباس افلاطونی» گفت: بزرگداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گرامی‌داشت عزم و اراده دینی و همت ملت ایران است.
کد خبر: ۳۴۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ - 02May 2019

«عباس افلاطونی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قزوین در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر که پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در فرمانداری قزوین برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، با تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت شهدای والا مقام دفاع مقدس اظهار داشت: بزرگداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گرامی‌داشت عزم واراده دینی و همت ملت ایران است. سوم خرداد هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: حماسه سوم خرداد زمانی اتفاق افتاد که استکبار جهانی و بسیاری از کشورهای غربی و عربی علیه کشور ما متهد و پشت سر دشمن ما ایستاده بودند بطوری که رزمندگان ما در این عملیات از کشورهای مختلف دنیا، سرباز و کارشناس نظامی به اسارت گرفتند.

افلاطونی بیان کرد: خرمشهر آزاد نمی‌شد، مگر با عزم، اراده و بسیج ملت ایران و ما بعد از گذشت سی و هفت سال این روز بزرگ را در صلح، امنیت و آرامشی که به برکت خون شهدای عزیزمان حاصل شده است، گرامی می‌داریم.

معاون فرماندار قزوین در پایان خاطرنشان کرد: همان کسانی که آن روز آن حماسه را آفریدند و در مقابل دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند امروز هم در میدان حاضر هستند و اگر لازم باشه اسلحه بدست می‌گیرند و از اعتقادات خودشان دفاع می‌کنند و بسیاری از جوانان ما عاشق و دلداده شهدای عزیزمان هستند و راه آنها را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار