نماینده جدید ولی‌فقیه در خوزستان:

کاهش مشکلات جاری کشور در گرو همدلی و تلاش مسوولان است

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: باید با همدلی و همکاری فاصله طبقاتی موجود در خوزستان را به صفر برسانیم و بنده در این امر و برای حل تمام مشکلات و معضلات یاور و مددکار تمام مسؤولان و مدیران هستم.
کد خبر: ۳۴۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 02May 2019

می توان با همدلی و همکاری فاصله طبقاتی موجود را به صفر رساند/خادم و نوکر مردم هستم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» ظهر امروز(پنج شنبه 12 اردیبهشت) در آئین تکریم و معارفه نماینده پیشین و جدید ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، اظهار داشت: از مجموعه تعالیم اسلامی و سیره اولیاء الهی درمی‌یابیم که بعد از انجام واجبات الهی، خدمت به مردم و خلق به ویژه مومنان و صالحان برترین وسیله برای قرب و نزدیکی به خداوند متعال است.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب برای اعتماد به بنده سرتاپا تقصیر و انتصاب به نمایندگی ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه تشکر و قدردانی می‌کنم و قدردان زحمات فقیه وارسته آیت‌الله جزایری نیز هستم.

نماینده جدید ولی‌فقیه در خوزستان گفت: از همه مسوولان، مدیران، اقوام، عشایر، روحانیون، جوانان و بانوان بابت لطف و محبت‌های فراوان تشکر و قدردانی می‌کنم.

موسوی‌فرد استان خوزستان را سرشار از ظرفیت و استعداد دانست و عنوان کرد: باید با همدلی و همکاری فاصله طبقاتی موجود در خوزستان را به صفر برسانیم و بنده در این امر و برای حل تمام مشکلات و معضلات یاور و مددکار تمام مسؤولان و مدیران هستم.

وی ادامه داد: مسؤولان باید نسبت به نظم و وقت خود توجه جدی داشته باشند و اگر فردی از مسؤولان برای انجام کاری وعده دهد بنده به عنوان مطالبه گر وارد عرصه میدان خواهم شد و تا حصول نتیجه آن امر را پیگیری خواهم کرد.

امام جمعه اهواز گفت: بنده سربازی سراپا تقصیر برای نظام مقدس اسلامی هستم و به عنوان نوکر و خادم مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان خواهم بود.

موسوی‌فرد با تاکید بر ضرورت مدیریت جهادی و تفکر انقلابی، اظهار کرد: مدیریت جهادی به این معنا است که برای اقدام و عمل و حل مشکلات سرازپا نشناسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها