سلطانی‌فر:

سالن‌های ورزشی تا پایان امدادرسانی در اختیار سیل‌زدگان هستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: امکانات و سالن‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان تا زمان تدارک اسکان دائم و تا پایان امر امدادرسانی در اختیار سیل‌زدگان هستند.
کد خبر: ۳۴۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 02May 2019

سالن‌های ورزشی تا پایان امدادرسانی در اختیار سیل‌زدگان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از روزهای نخست سیل در همه استان‌های درگیر سیل مثل مازندران، گلستان، فارس، ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان اماکن ورزشی برای اسکان در اختیار سیل‌زدگان بود، اظهار داشت: سالن‌های ورزشی به دلیل داشتن وسایل گرمایشی و بهداشتی، امکانات بهداشتی و امنیت در اختیار مردم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هزار و 100 مکان ورزشی برای سیل‌زدگان تدارک دیده شد که تا امروز بیش از 700 مورد از اماکن ورزشی استفاده شده است، تصریح کرد: در تعدادی از سالن‌ها هنوز چادرها برپا است و خانواده‌ها استفاده می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تا زمانی که مردم خودشان سالن‌های ورزشی را تخلیه نکرده‌اند و شرایط اسکان مناسب فراهم نشده فشاری برای تخلیه به مردم نخواهد آمد، افزود: مردم خیالشان راحت باشد تا زمانی که مکان اسکان دائم فراهم نشود، سالن‌های ورزشی در اختیارشان خواهد بود.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه همچنین در خوزستان و لرستان آشپزخانه‌های تأمین غذای گرم را برای سیل‌زدگان برپا کردیم، ادامه داد: با همکاری فدراسیون‌های قایقرانی، نجات غریق، پزشکی ورزشی، کوهنوردی و اتومبیل‌رانی کمک‌های زیادی به سیل‌زدگان شد.

وی یادآور شد: تا پایان امر امدادرسانی و اسکان دائم سیل‌زدگان امکانات وزارت ورزش و جوانان در اختیار مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار