مسئول بسیج سپاه فرهنگیان استان همدان:

در گام دوم انقلاب شعارها باید تبدیل به عمل شود

سرهنگ دوم محمد مولایی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه یکی از تکالیف دولت ارتقاء منزلت و جایگاه معلم است اما متاسفانه این امر نادیده گرفته شده است، گفت: در گام دوم انقلاب شعارها باید تبدیل به عمل شود.
کد خبر: ۳۴۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ - 02May 2019

الگوی نسل جوان معلمان هستند

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ دوم «محمد مولایی» مسئول بسیج سپاه فرهنگیان استان همدان در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان با اشاره به اینکه شهیدان فرهنگی باید الگو و اسطوره جوانان باشند، اظهار داشت: سیره زندگی ۲۱۲ شهید فرهنگی می‌تواند اسطوره و الگوی خوبی برای نسل جوان در گام دوم انقلاب باشد.

سرهنگ مولایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته با توجه به گرامی‎داشت روز معلم دو موضوع را مطرح کردند که در جایگاه خود قابل مطالبه و پیگیری هستند.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه یکی از تکالیف دولت ارتقاء منزلت و جایگاه معلم است اما متاسفانه این امر، نادیده گرفته شده است، گفت: در گام دوم انقلاب شعارها باید تبدیل به عمل شود.

مسئول بسیج سپاه فرهنگیان استان همدان در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معطم رهبری در رابطه با وظیفه مسئولان افزود: توجه به سیره شهدا و بالا بردن امید به حاکمیت دینی و اسلام ناب، تکلیف کسانی است که در این دولت مدیر و مسئول هستند‌.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار